Постачальник протягом одного робочого дня з дня отримання рознарядки (заявки) покупця на поставку партії товару поставляє покупцю партію товару відповідно до наданої покупцем рознарядки (заявки). Постачання товару здійснюється протягом січня– грудня 2025 року 1 раз на тиждень з 8:00 год. до 12:00 год. відповідно до заявки об’єктів Замовника з можливістю внесення коригування за потребою. Товар постачається транспортом постачальника та за рахунокпостачальника.. При прийоміпродуктівхарчуванняпостачальникнадаєдокументи, якізасвідчуютьякість та безпекупродукції. Товар повинен бути розфасований відповідно до кожної заявки. Доставка товару здійснюється за адресами закладів дошкільної освіти відділу освіти Чернівецької селищної ради згідно додатка 2 договору. Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником видаткової накладної на товар, відповідних сертифікатів якості, протягом тридцяти календарних днів
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 5 356 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Відділ освіти Чернівецької селищної ради |
ЄДРПОУ: | 44077622 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Рудик Юлія Петрівна |
Телефон: | +380685129958 |
E-mail: | info@chernivci-osvita.gov.ua |
Місцезнаходження: | 24100, Україна, Вінницька область,Могилів - Подільський район, вул.Вінницька ,3 |
0 |