Період оскарження умов закупівлі - по 16-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 290 764 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 453,82 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області |
| ЄДРПОУ: | 40108866 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dp.npu.gov.ua |
| Контактна особа: | Денис Неділько |
| Телефон: | +380686981030 |
| E-mail: | arbuzikden@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49101, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Пропозиція учасника – ТОВ ТІКОЕНЕРГО (290 632,56 грн.) була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. 1. У вимогах пункту 1 Додатку 2 та пункту 2 Додатку 6 до тендерної документації встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати документальне підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям: Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати: Довідку за формою, наведеною у Таблиці № 1, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг . На підтвердження інформації, викладеної в Довідці, учаснику необхідно надати: -скан-копії трудових книжок (першої сторінки та сторінки з інформацією про прийняття на посаду), або трудових договорів, або договорів цивільно-правового характеру, або наказів про призначення, або інших документів, які підтверджують факт наявності правовідносин учасника з вказаними працівниками згідно із чинним законодавством України. Учасник надав Довідку від 18.08.2025 № 18-004825 про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідних для виконання послуг. В довідці не зазначено освіту працівників (освіта вища або професійно-технічна) у стовбчику 4. 2. Відповідно до пункту 7 Додатку 6 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає проєкт договору, який підготовлено у Додатку № 5 до тендерної документації. Проєкт договору повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи преамбулу, договірну ціну, реквізити. Проєкт договору надається без додатків (до нього). Проєкт договору має бути підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі застосування). Учасник до електронної системи закупівель завантажив проєкт договору без підпису директора та печатки підприємства. Привести у відповідність інформацію та документи. 1. Надати виправлену та оновлену довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно вимог пункту 1 Додатку 2 та пункту 2 Додатку 6 до тендрної документації. 2. Надати проєкт договору згідно пункту 7 Додатку 6 до тендерної документації. Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.