Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2025, 00:00
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: y_franko@sunpp.atom.gov.ua, тел. 05136 4-21-77. З технічних питань: Фахівець: тел. 05136 4-23-49. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 35 683,40 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
| ЄДРПОУ: | 20915546 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.sunpp.mk.ua |
| Контактна особа: | Міронов Сергій |
| Телефон: | 380513641330 |
| E-mail: | mironov@sunpp.atom.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Світ Сучасної Освіти» по процедурі відкритих торгів на закупівлю послуги за кодом Код 80570000-0 по ДК 021:2015 Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації «Курс DevOps з нуля». Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-10-003845-a Очікувана вартість закупівлі – 35 683,40грн. без ПДВ (42 820,08грн. з ПДВ) Пункт плану РПЗ-2025: 8.82 (UA-P-2025-06-23-002608-a) На вимогу наказу ДП «НАЕК «Енергоатом» від 27.06.2022 №01-374-н (зі змінами) направлено до дирекції з контрольно-ревізійної роботи та комплаєнс політики інформацію щодо контрагентів разом із заповненими Анкетами з метою проведення відповідної перевірки. Наразі висновок дирекції з контрольно-ревізійної роботи та комплаєнс політики не надано до НТЦ, у зв’язку з чим неможливо здійснити докладний аналіз тендерних пропозицій та зробити об’єктивний висновок в строк протягом 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. На підставі вищевикладеного, з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 вважаємо за потрібне продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Рішення прийнято на засіданні УО Протокол № 1110 від 23.07.2025р. Міронов С.
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ «Світ сучасної освіти» на закупівлю послуг за темою: ДК 021:2015 код СРV 80570000-0 Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації (Курс DevOps з нуля). РПЗ: 2025 п. 8.82 UA-P-2025-06-23-002608-a Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-07-10-003845-a (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. ТОВ «Світ сучасної освіти» надали довідку від 15.07.2025 в якій вони підтверджують наявність матеріально-технічної бази та обладнання, але довідка не містить відомостей про кількість наявного технічного оснащення та програмного забезпечення для проведення дистанційного навчання в онлайн-форматі. 2. ТОВ «Світ сучасної освіти» надали анкету, в пункті 2 якої не вказана країна реєстрації. 3. ТОВ «Світ сучасної освіти» надали анкету, в якій графічна структура власності товариства представлена не на окремому аркуші за підписом директора, а подана в структурі анкети. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток А до тендерної документації - Файл у форматі pdf, відсканований з довідки учасника (складеної в довільній формі) щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які дозволяють надати послуги в об’ємі, зазначеному в додатку 1 «Технічна специфікація» ТДПЗ(п).23.0045.010-2025 за підписом уповноваженої особи, оформлена належним чином (із зазначенням дати складання документу). В довідці повинна міститися наступна інформація: Найменування та кількість складових матеріально-технічної бази (обладнання, устаткування, приладів, засобів виробництва, власних та/або орендованих виробничих фондів тощо), необхідних для надання послуг. Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення таких спроможностей учасник в довідці повинен зазначити «залучено у субпідрядників/співвиконавців». У разі участі об’єднання учасників на підтвердження своєї відповідності такому критерію довідка надається з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання. 2. Файл у форматі pdf, відсканований з Анкети для резидентів відповідно до додатку 4 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» тендерної документації), підписаний уповноваженою особою учасника (якщо учасник резидент). 3. Файл (файли) у форматі pdf, відскановані з документів, що зазначені в розділі «ДОКУМЕНТИ» Анкети відповідно до додатку 4 (для резидента) до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» тендерної документації). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Файл у форматі pdf, відсканований з довідки учасника (складеної в довільній формі) щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які дозволяють надати послуги в об’ємі, зазначеному в додатку 1 «Технічна специфікація» ТДПЗ(п).23.0045.010-2025 за підписом уповноваженої особи, оформлена належним чином (із зазначенням дати складання документу). В довідці повинна міститися наступна інформація: Найменування та кількість складових матеріально-технічної бази (обладнання, устаткування, приладів, засобів виробництва, власних та/або орендованих виробничих фондів тощо), необхідних для надання послуг. Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення таких спроможностей учасник в довідці повинен зазначити «залучено у субпідрядників/співвиконавців». У разі участі об’єднання учасників на підтвердження своєї відповідності такому критерію довідка надається з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання. В довідці потрібно вказати найменування та кількість складових матеріально-технічної бази. 2. Файл у форматі pdf, відсканований з Анкети для резидентів відповідно до додатку 4 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» тендерної документації), підписаний уповноваженою особою учасника (якщо учасник резидент). В п.2 Анкети потрібно вказати країну реєстрації. 3. Файл (файли) у форматі pdf, відскановані з документів, що зазначені в розділі «ДОКУМЕНТИ» Анкети відповідно до додатку 4 (для резидента) до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» тендерної документації). Графічну структуру власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки подати на окремому аркуші за підписом директора компанії/контролером або іншою уповноваженою особою. Просимо усунути вказані невідповідності та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні УО від 30.07.2025 № 1119 Міронов С.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.