Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 159 200,37 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 796 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Центр гуманітарного розмінування |
| ЄДРПОУ: | 45011096 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Гайдай |
| Телефон: | +380932706020 |
| E-mail: | s.gajdaj@uachd.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01008, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Грушевського Михайла будинок 12/2 |
6 |
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Центром гуманітарного розмінування оголошено проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Послуги з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення (Код ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (предмет закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-07-09-009674-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Міжнародна служба розмінування" (далі – учасник) виникла необхідність опрацювати значний обсяг документів, які учасник подав у складі тендерної пропозиції. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження до 20 (двадцяти) робочих днів строку розгляду тендерної пропозиції учасника.
Вимога про усунення невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей Товариство з обмеженою відповідальністю «Міжнародна служба розмінування» (далі – учасник) на закупівлю послуг «Послуги з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення», ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-09-009674-a. Виявлено невідповідність в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із врахуванням Постанови КМУ №1178, якою затверджені Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Постанова) та вимогам тендерної документації. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази в складі тендерної пропозиції надано в тому числі: копію довідки про матеріальні цінності, обладнання, оснащення, сировину, матеріали, паливо та енергію, необхідні для забезпечення виконання робіт з гуманітарного розмінування з урахуванням вимог нормативних документів у сфері протимінної діяльності (стандартів) від 18 липня 2025 року вих. № 143, копії договору оренди транспортного засобу №06/09/24 від 06 вересня 2024 р, копію договору оренди транспортного засобу №06/09/24/1 від 06 вересня 2024 р тощо. Разом з тим, відповідно до пункту 5.1. та 5.2. Договору № 06/09/24 та Договору № 06/09/24/1: «5.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та його скріплення печатками Сторін (у разі наявності). 5.2. Строк цього Договору починає свій перебіг у момент, визначений у пункті 5.1. цього Договору, та закінчується через один рік у відповідний день неступного року.» Враховуючи зазначене, в супереч вимогам тендерної документації в складі пропозиції учасника відсутні чинні протягом всього періоду надання послуг копії підтверджуючих документів на право володіння, користування чи розпорядження обладнання/механізмів/устаткування, необхідного для надання послуг, які є предметом закупівлі зокрема автомобіля Volkswagen Multivan-T6 та автомобіля Mercedes-Benz 312D. 1.2. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації в складі тендерної пропозиції надано в тому числі: довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 16 липня 2025 року №126 (далі – Довідка), копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу тощо. Разом з тим, в наданих документах виявлено невідповідністі (суперечливу інформацію) між інформацією, що зазначена в Довідці та документами, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником відповідно до статті 16 Закону із врахуванням Постанови було встановлено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та Додатку 5 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, ВИМОГИ З ПЕРЕЛІКОМ ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації, зокрема: 2.1. Учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків), що містить інформацію про матеріальні цінності, обладнання, оснащення, матеріали з їх переліком та кількісним показником, які необхідні для забезпечення виконання робіт з гуманітарного розмінування з урахуванням вимог нормативних документів у сфері протимінної діяльності (стандартів). До довідки додаються копії підтверджуючих документів на право володіння, користування чи розпорядження обладнання/механізмів/устаткування, необхідного для надання послуг, які є предметом закупівлі, та /або регістри бухгалтерського обліку (облікові регістри), складені в паперовій формі станом не раніше дати оголошення закупівлі, завірені належним чином підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника. Вказанні документи повинні бути чинними протягом всього періоду надання послуг. 2.2. Учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність у учасника працівників (фахівців) необхідної кількості відповідних рівнів кваліфікації, згідно додатку «А» ДСТУ 8820:2023, а саме сапер (розмінування) не менше 5 осіб. Для підтвердження кваліфікації працівників вказаних у довідці учасник повинен надати: Копію документу про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації, яким підтверджується, що працівник здобув професію (підвищив кваліфікацію за професією) «Сапер (розмінування)», на кожного сапера (розмінування), зазначеного у довідці; Для підтвердження інформації, наведеної в довідці учасник має надати документальне підтвердження (копії/сканкопії документів): - документів, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної податкової служби України, витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників тощо); 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами проведеного розгляду згідно із Законом та Постановою, учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження відсутніх інформації та/або документів за переліком та змістом відповідно вимог тендерної документації, зокрема: 3.1. Учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків), що містить інформацію про матеріальні цінності, обладнання, оснащення, матеріали з їх переліком та кількісним показником, які необхідні для забезпечення виконання робіт з гуманітарного розмінування з урахуванням вимог нормативних документів у сфері протимінної діяльності (стандартів). До довідки додаються копії підтверджуючих документів на право володіння, користування чи розпорядження обладнання/механізмів/устаткування, необхідного для надання послуг, які є предметом закупівлі, та /або регістри бухгалтерського обліку (облікові регістри), складені в паперовій формі станом не раніше дати оголошення закупівлі, завірені належним чином підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника. Вказанні документи повинні бути чинними протягом всього періоду надання послуг. 3.2. Учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність у учасника працівників (фахівців) необхідної кількості відповідних рівнів кваліфікації, згідно додатку «А» ДСТУ 8820:2023, а саме сапер (розмінування) не менше 5 осіб. Для підтвердження кваліфікації працівників вказаних у довідці учасник повинен надати: Копію документу про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації, яким підтверджується, що працівник здобув професію (підвищив кваліфікацію за професією) «Сапер (розмінування)», на кожного сапера (розмінування), зазначеного у довідці; Для підтвердження інформації, наведеної в довідці учасник має надати документальне підтвердження (копії/сканкопії документів): - документів, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної податкової служби України, витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників тощо).
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.