Період оскарження умов закупівлі - по 13-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 82 420 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 824,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ГЕНЕРАЛ-МАЙОРА ІГОРЯ МОМОТА(ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9930) |
| ЄДРПОУ: | 14321512 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лук′яненко Анатолій Васильович |
| Телефон: | 380472333347 |
| E-mail: | ALukianenko@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Шановний учасник! При перевірці наданих Вами документів встановлено наступне: Відповідно до додатку №1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону вимагалось: - для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – скан-копія попередньо укладеного договору на постачання товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання, (актів, накладних) із зазначенням в них дати і номеру договору). Вивченням документів встановлено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Вами надано договори №24\04 від 24.04.2025, №11\04 від 11.04.2025. Вивченням вказаних договорів вбачається, що предметом договору №24\04 від 24.04.2025 є компресор гвинтовий, осушувач стисненого повітря, фільтр магістральний. Предметом договору №11\04 від 11.04.2025 є компресор гвинтовий. Таким чином, аналізуючи договори №24\04 від 24.04.2025 та №11\04 від 11.04.2025 неможливо перевірити досвід виконання договору за предметом закупівлі (олива компресорна), який вимагається Замовником та його повне виконання підтверджене актами, накладними із зазначенням у них дати і номеру договору. Просимо надати документи про підтвердження досвіду виконання зобов’язань за предметом закупівлі: скан-копія попередньо укладеного договору на постачання товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання, (актів, накладних) із зазначенням в них дати і номеру договору. Керуючись частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути вищезазначені невідповідності та надати інформацію протягом 24 годин відповідно ч.9 ст. 26 Закону.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.