Період оскарження умов закупівлі - по 20-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 22 315 088 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 111 575,44 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 111 575,44 UAH |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03366374 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Ковтонюк |
| Телефон: | +380462941552 |
| E-mail: | gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 14000, Україна, Чернігівська область,Чернигов, вул. Реміснича, 19 |
2 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із необхідністю детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, значною кількістю інших процедур закупівель, що проводить Замовник на даний час, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Учасник надав Довідку про наявність обладнання матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі, визначених у технічній специфікації №129/1 від 21 березня 2025р., (файл «Довідка про МТБ.pdf»), що містить невідповідність щодо документального підтвердження строку на право користування орендованого обладнанням, яке зазначено в даній довідці. 1.2. Учасник для документального підтвердження наявності вимірювальної лабораторії надав Довідку №141 від 22 березня 2025р. та копію Договору про надання послуг №01/03-2025 від 21.03.2025 р. (файли «Довідка про МТБ.pdf» та «До довідки на МТБ - ФОП Петровський.pdf»), що містить невідповідність щодо документального підтвердження переліку спроможності виконання необхідних вимірювань згідно технічної специфікації до предмету закупівлі. 1.3. Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №129 від 22 березня 2025 р. за формою, що встановлена Таблицею 2 Додатку № 1 до Тендерної документації (файл «Довідка про працівників.pdf»), що містить невідповідності щодо документального підтвердження наявності зазначених працівників співвиконавця, а саме: Учасник не надав штатний розпис співвиконавця ТОВ «СІТІ-А». 1.4. Учасник не підтвердив повноваження особи щодо підпису документів тендерної пропозиції на закупівлю, як визначено вимогами тендерної документації (Додаток № 4 до Тендерної документації), а саме: не надав виписку з протоколу засновників (або інший розпорядчий документ) та не надав наказ про призначення на посаду (у разі підписання керівником). 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. 2.1. Учасник надає інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг згідно предмету закупівлі, визначених у технічній специфікації, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» за формою наведеною у Таблиці 1 та документальне підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці (документи / документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном), зокрема, з врахуванням вимог п.1.3 в повному обсязі, щодо документального підтвердження наявності вимірювальної лабораторії в Учасника. 2.2. Учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та додає документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис, накази або трудовий договір (трудова угода) / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ(ти), який (які) підтверджують факт працевлаштування згідно із чинним законодавством України), згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» за формою наведеною у Таблиці 2. 2.3. Учасник на підтверджує повноважень особи щодо права підпису документів тендерної пропозиції на закупівлю випискою з протоколу засновників (або інший розпорядчий документ) та наказом про призначення на посаду (у разі підписання керівником), згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 4 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо документального підтвердження строку на право користування орендованого обладнанням, зазначеного в довідці, що буде використовуватись при наданні послуг, визначених у технічній специфікації, шляхом надання документів на підтвердження права власності/ володіння/ користування, тощо відповідним майном, строк дії яких відповідає строку надання послуг, згідно до вимог тендерної документації. 3.2. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо документального підтвердження переліку спроможності виконання необхідних вимірювань згідно технічної специфікації до предмету закупівлі, шляхом надання довідки в довільній формі про наявність вимірювальної лабораторії у учасника із переліком спроможності виконання необхідних вимірювань згідно технічної специфікації до предмету закупівлі (Додаток № 2) та копії чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої вимірювальної лабораторії Учасником, згідно до вимог тендерної документації. 3.3. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо документального підтвердження наявності працівників співвиконавця шляхом надання штатного розпису залученого суб’єкта господарювання. 3.4. Учасник повинен підтвердити повноваження посадової особи щодо права підпису документів тендерної пропозиції на закупівлю випискою з протоколу засновників (або іншим розпорядчим документом) та наказом про призначення на посаду (у разі підписання керівником), як визначено вимогами тендерної документації (Додаток № 4 до Тендерної документації), шляхом надання таких документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.