Закупівлю оголошено - 12-09-2024, 16:44. Дата останніх змін - 16-10-2024, 17:16

Стеля натяжна, 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами за ДК 021:2015

Стеля натяжна, 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами за ДК 021:2015... Державна закупівля - UA-2024-09-12-012256-a Стеля натяжна, 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами за ДК 021:2015 від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500 від 9/12/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-12-012256-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-09-2024, 16:44
по 18-09-2024, 08:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-09-2024, 13:00
по 23-09-2024, 13:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 24-09-2024, 12:33
по 24-09-2024, 12:56

Закупівля проводиться в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, виходячи з вартісних меж, встановлених пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями)

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
113029
113 029 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:565,15 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
ЄДРПОУ:33111325 Досьє YouControl
Контактна особа:Андрій Нестеренко
Телефон:+380661847482
E-mail:vtender_t0500@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
14017, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Стеля натяжна
113 029 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-09-2024, 12:33
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стеля натяжна 5470х4650

1
штука
14000 Україна Чернігівська область місто Чернігів
по 20-10-2024
44176000-4
Плівки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стеля натяжна 3500х4630

1
штука
14000 Україна Чернігівська область місто Чернігів
по 20-10-2024
44176000-4
Плівки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стеля натяжна 1880х2250

1
штука
14000 Україна Чернігівська область місто Чернігів
по 20-10-2024
44176000-4
Плівки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стеля натяжна 2200х1890

1
штука
14000 Україна Чернігівська область місто Чернігів
по 20-10-2024
44176000-4
Плівки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стеля натяжна 7230х5380

1
штука
14000 Україна Чернігівська область місто Чернігів
по 20-10-2024
44176000-4
Плівки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стеля натяжна 12900*5380; 8420*2010

1
комплект
14000 Україна Чернігівська область місто Чернігів
по 20-10-2024
44176000-4
Плівки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стеля натяжна 5090х3210

1
штука
14000 Україна Чернігівська область місто Чернігів
по 20-10-2024
44176000-4
Плівки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стеля натяжна 3190х2980

1
штука
14000 Україна Чернігівська область місто Чернігів
по 20-10-2024
44176000-4
Плівки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стеля натяжна 5450х2390

1
штука
14000 Україна Чернігівська область місто Чернігів
по 20-10-2024
44176000-4
Плівки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП ПАНЧЕНКО КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Одеса, пр.Небесної Сотні, будинок 41, квартира 168, 65114, Панченко Костянтин
Остаточна пропозиція:
99 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
111 110 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
30-09-2024, 18:34

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-09-24, 19:13:22
24

У складі пропозиції Учасником не надано : *- для суб’єктів підприємницької діяльності приватних підприємців та фізичних осіб-підприємців – довідка в довільній формі та сканкопію розширеного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, виданого не пізніше 30 днів відносно кінцевої дати подання пропозицій; (Замовник вимагає від учасника сканкопію розширеного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, виданого не пізніше 30 днів відносно кінцевої дати подання пропозицій; ) *Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі ( для даної закупівлі – це Стеля натяжна/ Плівка ПВХ для натяжної стелі). Учасник зазначає наступну інформацію: повне найменування замовників згідно таких договорів, їх адреса та контактні номери телефонів, ПІБ керівників таких замовників, найменування товару згідно договорів, вартість договорів, кількість товару, строки виконання договорів з підтверджуючими документами (кольоровою сканкопією договору з додатками до якого додається кольорова сканкопія оригіналу видаткової(их) накладної(их) та оригіналу листа-відгука контрагента. Учасник може додатково надати інші документи, які підтверджують факт виконання договору належним чином). Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. 10 піпункт пункта 11 :Сканована довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію* про те, що: - відомості про юридичну особу, яка є учасником закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - службову (посадову) особу учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; - фізична особа, яка є учасником закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа учасника закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - учасник закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура; - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна або відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” **(крім нерезидентів); - юридична особа, яка є учасником закупівлі (крім нерезидентів), має або не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); - учасник закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”; - службова (посадова) особа учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; - учасник закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. - учасник закупівлі виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за договором (договорами), надати інформацію стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки. **У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, учасник надає довідку у довільній формі з обґрунтуванням відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців громадських формувань з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України. Інформація щодо копії оригіналів документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником. У Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи вказано країна виробник Китай, в додатку 2 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказано країна виробник Україна. Таким чином, було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, привести у відповідність Скановану довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію, що зазначена в підпункті 8,9, Пункта 11 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-09-24, 19:13:22
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-09-12-012256-a-a1
Номер договору:
230
Дата підписання договору:
15-10-2024, 17:02
Строк дії договору:
з 15-10-2024 по 31-12-2024
99 999 UAH
Ціна договору
99 999 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП ПАНЧЕНКО КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
99 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
111 110 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
субпідрядника не залучаємо
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "БАБУЩАК ІРИНА ОЛЕГІВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
100 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
112 900 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-09-2024, 16:52:06
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-09-2024, 16:44:28
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:12-09-2024, 16:44:28
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:12-09-2024, 16:44:28
                Інший
                публічнийЕкспортовано:12-09-2024, 16:44:28
                  Тип документа: Кошторис (розрахунок вартості)
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Кошторис (розрахунок вартості)
                    публічнийЕкспортовано:12-09-2024, 16:44:28
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ