Поставка Товару здійснюється Постачальником до 31.12.25 року на умовах DDP – 36011, м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а, згідно правил ІНКОТЕРМС-2010». Поставка товару повинна здійснюватися протягом 3-х робочих днів з моменту отримання заявки переданої засобами електронного зв’язку, або в паперовому варіанті та відбуватися виключно на протязі робочого часу установи. Поставка здійснюється партіями. Розвантаження товару здійснюється до приміщення для зберігання лікарських засобів представниками Постачальника. Розрахунки по даному Договору проводяться шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника протягом 15-ти банківських днів з моменту поставки Товару. Примітка: Тип пакування - пляшки скляні
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 90 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Комунальне підприємство «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради» |
| ЄДРПОУ: | 02008951 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Миколаївна Кольба |
| Телефон: | +380532609579, +380532609579 |
| E-mail: | pokod.tender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 36011, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час оголошення закупівлі Дексаметазон,розчин для ін'єкцій 4мг/мл (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-21-009993-a) було допущення технічну помилку (описку) не вірно вказана кількість товару. Згідно з підпунктом 1 пункту 65 постанова КМУ «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» від 14 вересня 2020 р. № 822 замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі. Таким чином, за відсутності технічної
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
21-08-2025, 16:15
Документи: