Закупівлю оголошено - 13-05-2025, 15:24. Дата останніх змін - 11-06-2025, 16:36

Послуги миття шахти ліфту

Послуги миття шахти ліфту... Державна закупівля - UA-2025-05-13-010829-a Послуги миття шахти ліфту від замовника ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» від 5/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-13-010829-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-03-002298-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-05-2025, 15:24
по 19-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-05-2025, 15:24
по 22-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 19-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
55739.81
55 739,81 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:278,70 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
ЄДРПОУ:26200529 Досьє YouControl
Контактна особа:Нестерова Аліна Іванівна
Телефон:0445234014
E-mail:A.NESTEROVA@DIREKCY.ATOM.GOV.UA
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги миття шахти ліфту
55 739,81 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги миття шахти ліфту

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 30-09-2025
90911200-8
Послуги з прибирання будівель


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛОСНІЧЕНКО ЛІЛІЯ ІВАНІВНА   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 22-05-2025 по 30-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , 03115, м.Київ, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКА, будинок 10, квартира 38, , Хаспабова Валентина
Остаточна пропозиція:
55 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
28-05-2025, 11:02
Період подачі оскарження:
по 03-06-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-05-25, 10:32:48
24

Перелік виявлених невідповідностей: • відсутня скан-копія протоколу повірки спорядження, яке Учасник планує застосовувати під час надання послуг відповідно до загальних питань з ОП, нормативно-правовий акт з ОП (НПАОП) 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями, (НПАОП) 0.00-1.15-07 під час виконання робіт на висоті (верхолазні роботи); • відсутня довідка від субпідрядника, яка подається в довільній формі, із зазначенням мінімально необхідного переліку фахівців, які обов’язково мають бути залучені до надання послуг; • відсутня копія платіжного доручення на оплату страхових внесків до договору добровільного страхування відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при наданні послуг; • у Додатку 2 до ТД «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» в умовах оплати Учасником зазначено: «Оплата наданих послуг провадиться за фактом надання послуг протягом 180 робочих днів після підписання акту (актів) наданя послуг.», згідно вимог ТД умови оплати: «Оплата наданих послуг за договором провадиться за фактом надання послуг протягом 180 днів після підписання сторонами акту (актів) надання послуг», тому вказання Учасником 180 саме робочих днів не відповідає вимогам тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: • пункт 2 Додатку 8 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»; • підпункт 3, пункту 5 Додатку 8 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»; • підпункт 3, пункту 3 Додатку 8 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»; • абзац 2 пункту 3 розділу V тендерної документації та пункт 6 Додатку 8 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: • скан-копію протоколу повірки спорядження, яке Учасник планує застосовувати під час надання послуг відповідно до загальних питань з ОП, нормативно-правовий акт з ОП (НПАОП) 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями, (НПАОП) 0.00-1.15-07 під час виконання робіт на висоті (верхолазні роботи); • довідку від субпідрядника, яка подається в довільній формі, із зазначенням мінімально необхідного переліку фахівців, які обов’язково мають бути залучені до надання послуг; • копію платіжного доручення на оплату страхових внесків до договору добровільного страхування відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при наданні послуг; • Додаток 2 до ТД «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі».

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-05-25, 10:32:48
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-13-010829-a-c1
Номер договору:
37-125-01-25-01366
Дата підписання договору:
06-06-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 06-06-2025 по 29-03-2026
55 000 UAH
Ціна договору
55 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛОСНІЧЕНКО ЛІЛІЯ ІВАНІВНА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
55 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-05-2025, 14:56:19
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
20
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Документи, що підтверджують відповідність учасника встановленому (-им) кваліфікаційному (-им) критерію (-ям) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій.
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Документи, що підтверджують відповідність учасника встановленому (-им) кваліфікаційному (-им) критерію (-ям) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Документи, що підтверджують відповідність учасника встановленому кваліфікаційному критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 15:24:58
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 15:24:50
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 15:24:50
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 15:24:50
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 15:24:50
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 15:24:50
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 15:24:50
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 15:24:50
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 15:24:50
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 15:24:50
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 15:24:50
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 15:24:50
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 15:24:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 15:24:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 15:24:51
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 15:24:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 15:24:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 15:24:51
              4. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 15:24:51
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 15:24:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 15:24:51
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 15:24:51
              6. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 15:24:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 15:24:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 15:24:51
              8. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 15:24:51
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 15:24:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 15:24:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 15:24:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документи, що подаються у разі залучення учасником співвиконавця/субпідрядника. Якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менше 20% від вартості договору про закупівлю послуг, учасник у складі тендерної пропозиції надає: 1) довідку про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання із зазначенням повного найменування та місцезнаходження співвиконавця (-ів) та його (їх) коду ЄДРПОУ. 2) скан-копію угоди (договору) про співпрацю, укладеного (ої) з таким співвиконавцем, із визначеним строком дії, що охоплює весь період надання послуг за договором про закупівлю або лист-підтвердження, наданий іншою стороною угоди на ім’я Учасника, який містить підтвердження щодо наявності такої угоди, її предмету та строку дії (чинності), що охоплює весь період надання послуг за договором про закупівлю. Лист-підтвердження має бути викладеним на бланку (якщо такий є) іншої сторони угоди, за підписом уповноваженої посадової особи та завірений печаткою (у разі її використання). 3) документи, зазначені в п. 2, 3, 4 додатку 8 до ТД, щодо можливого (вих) співвиконавця (ців) у межах обсягу послуг, що будуть ним (ними) надаватися, за підписом керівника/уповноваженої особи можливого (вих) співвиконавця (ців).
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 15:24:51
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 15:24:51
              3. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 15:24:51
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги миття шахти ліфту
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Документи, що підтверджують відповідність учасника встановленому кваліфікаційному критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 15:24:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ за формою визначеною Додатком 4 до цієї тендерної документації, надається за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплений печаткою (у разі її використання) у сканованому вигляді в форматі PDF або електронний документ з накладеним ЕП відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». , Аналогічним(-ми) договором(-ами) вважається договір на надання послуг відповідно до предмету закупівлі. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає: 1) договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці; 2) документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) повне виконання учасником договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці (видаткова накладна, або акт надання послуг, або інший документ, який підтверджує надання учасником послуг належної якості та у визначений договором строк) та/або лист-відгук (-и) від контрагента (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) своєчасне надання учасником послуг належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці. Учасник може надати інформацію, що підтверджує виконання будь-якого (-их) договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці, але не менше одного. Документи надаються у сканованому вигляді в форматі PDF.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги миття шахти ліфту
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Документи, що підтверджують відповідність учасника встановленому (-им) кваліфікаційному (-им) критерію (-ям) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 15:24:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи і скріплена печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням мінімально необхідного переліку фахівців, які обов’язково мають бути залучені до надання послуг. , Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) Скан-копії документів, що засвідчують наявність трудових відносин між фахівцями та Учасником відносно кожного фахівця, якого буде залучено до надання послуг за договором. 2) Скан-копії посвідчень з проходження навчання з охорони праці (верхолазні роботи) відносно кожного фахівця, якого буде залучено до надання послуг за договором відповідно до (НПАОП) 0.00-1.15-07 під час виконання робіт на висоті (верхолазні роботи). 3) Скан-копію Договору добровільного страхування відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при наданні послуг. (Страхова сума за договором повинна становити не менше суми закупівлі). До копії договору подати копію платіжного доручення на оплату страхових внесків.
              3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги миття шахти ліфту
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Документи, що підтверджують відповідність учасника встановленому (-им) кваліфікаційному (-им) критерію (-ям) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій.
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 15:24:51
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи і скріплена печаткою учасника (у разі її використання), що містить інформацію про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг миття шахти ліфту. , Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) Скан-копію протоколу повірки спорядження, яке Учасник планує застосовувати під час надання послуг відповідно до загальних питань з ОП, нормативно-правовий акт з ОП (НПАОП) 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями, (НПАОП) 0.00-1.15-07 під час виконання робіт на висоті (верхолазні роботи).
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ