Період оскарження умов закупівлі - по 19-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 55 739,81 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 278,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
| ЄДРПОУ: | 26200529 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Нестерова Аліна Іванівна |
| Телефон: | 0445234014 |
| E-mail: | A.NESTEROVA@DIREKCY.ATOM.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Перелік виявлених невідповідностей: • відсутня скан-копія протоколу повірки спорядження, яке Учасник планує застосовувати під час надання послуг відповідно до загальних питань з ОП, нормативно-правовий акт з ОП (НПАОП) 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями, (НПАОП) 0.00-1.15-07 під час виконання робіт на висоті (верхолазні роботи); • відсутня довідка від субпідрядника, яка подається в довільній формі, із зазначенням мінімально необхідного переліку фахівців, які обов’язково мають бути залучені до надання послуг; • відсутня копія платіжного доручення на оплату страхових внесків до договору добровільного страхування відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при наданні послуг; • у Додатку 2 до ТД «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» в умовах оплати Учасником зазначено: «Оплата наданих послуг провадиться за фактом надання послуг протягом 180 робочих днів після підписання акту (актів) наданя послуг.», згідно вимог ТД умови оплати: «Оплата наданих послуг за договором провадиться за фактом надання послуг протягом 180 днів після підписання сторонами акту (актів) надання послуг», тому вказання Учасником 180 саме робочих днів не відповідає вимогам тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: • пункт 2 Додатку 8 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»; • підпункт 3, пункту 5 Додатку 8 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»; • підпункт 3, пункту 3 Додатку 8 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»; • абзац 2 пункту 3 розділу V тендерної документації та пункт 6 Додатку 8 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: • скан-копію протоколу повірки спорядження, яке Учасник планує застосовувати під час надання послуг відповідно до загальних питань з ОП, нормативно-правовий акт з ОП (НПАОП) 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями, (НПАОП) 0.00-1.15-07 під час виконання робіт на висоті (верхолазні роботи); • довідку від субпідрядника, яка подається в довільній формі, із зазначенням мінімально необхідного переліку фахівців, які обов’язково мають бути залучені до надання послуг; • копію платіжного доручення на оплату страхових внесків до договору добровільного страхування відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при наданні послуг; • Додаток 2 до ТД «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.