Період оскарження умов закупівлі - по 16-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 488 890 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 888,90 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 14 666,70 UAH |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВІСТЮ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081389 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Стельмащук Олександр Анатолійович |
| Телефон: | 380444652526 |
| E-mail: | stelmashchuk.o.a@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 02099, Україна, Київська область,Київ, вул. Санаторна будинок 12/1 |
1 |
1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕСПО-КОНСАЛТИНГ" у закупівлі № UA-2025-05-09-011453-a (Послуги з проведення оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, Код ДК 90710000-7 Екологічний менеджмент) до 20 робочих днів.
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЕСПО-КОНСАЛТИНГ", що була визначена наступною найбільш економічно вигідною за результатами проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 90710000-7: Екологічний менеджмент (Послуги з проведення оцінки впливу на довкілля планованої діяльності), що зареєстрована за номером UA-2025-05-09-011453-a, було виявлено невідповідності у інформації наданій Учасником. А саме: В додатку 2 до тендерної документації зазначено перелік документів, які подаються учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції. В пункті 7.1. додатку 2 до тендерної документації замовник встановив вимогу про надання учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Витяг з Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно дати його подання. В складі тендерної пропозиції ТОВ "ЕСПО-КОНСАЛТИНГ" міститься Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань поданий 15.05.2025, сформований 17.03.2025, тобто витяг сформований раніше тридцяти календарних днів відносно дати його подання. Для усунення вищевказаних невідповідностей згідно п.7.1. додатку 2 тендерної документації, Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги про усунення невідповідностей, завантажити через електронну систему закупівель Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований не раніше тридцяти календарних днів відносно дати його подання.
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЕКОМЕНЕДЖМЕНТ ГРУПП", що була визначена найбільш економічно вигідною за результатами проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 90710000-7: Екологічний менеджмент (Послуги з проведення оцінки впливу на довкілля планованої діяльності), що зареєстрована за номером UA-2025-05-09-011453-a, було виявлено невідповідності у інформації наданій Учасником. А саме: В додатку 2 до тендерної документації зазначено перелік документів, які подаються учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції. В пункті 2 додатку 2 до тендерної документації зазначено перелік документів, які подаються учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до п.п.1 пункту 2 додатку 2 тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати: 1.Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний / частково виконаний договір з розробки звіту з оцінки впливу на довкілля на планову діяльність – видобування корисних копалин. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук у довільній формі від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів). 3. Копію позитивного висновку з оцінки впливу на довкілля, виданого Міндовкілля України, що був отриманий в результаті виконання аналогічного договору. В складі тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОМЕНЕДЖМЕНТ ГРУПП" відсутня копія договору з розробки звіту з оцінки впливу на довкілля на планову діяльність – видобування корисних копалин, документи, що підтверджують виконання такого договору та позитивного висновку з оцінки впливу на довкілля на планову діяльність – видобування корисних копалин. Разом з тим, надані Учасником копії договорів № 02/03.2024 від 18.03.2024 та № 145-1 від 15.05.2024 не є договорами з розробки звіту з оцінки впливу на довкілля на планову діяльність – видобування корисних копалин. Відповідно до договору № 02/03.2024 від 18.03.2024: Виконавець зобов'язується надати Замовнику Послуги з:1.1.1. Проведення оцiнки вцливу па довкiлля планованої дiяльностi, гiдротехнiчних споруд хвостового господарства i оборотного водопостачання АТ «Марганецький ГЗК» в зв'язку зi змiною технологiї виробництва пiсля введення в експлуатацiю об'єкту УМС. Відповідно до договору № 145-1 від 15.05.2024: Отримання Звіту з оцінки впливу на довкілля (ОВД) планової діяльності по проекту «Ліквідації Відокремленого підрозділу «Шахта «Великомостівська» ДП «Львіввугілля». Для усунення вищевказаних невідповідностей згідно п.2 додатку 2 тендерної документації, Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги про усунення невідповідностей, завантажити через електронну систему закупівель 1.Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний / частково виконаний договір з розробки звіту з оцінки впливу на довкілля на планову діяльність – видобування корисних копалин. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук у довільній формі від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів). 3. Копію позитивного висновку з оцінки впливу на довкілля, виданого Міндовкілля України, що був отриманий в результаті виконання аналогічного договору на планову діяльність - видобування корисних копалин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.