Період оскарження умов закупівлі - по 26-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 940 632,33 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 703,16 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління ДПС у Вінницькій області |
| ЄДРПОУ: | 44069150 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Невинська Зоряна Олександрівна |
| Телефон: | +380432592310 |
| E-mail: | vin.tender@tax.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 21028, Україна, Вінницька область,Вінниця, Хмельницьке шосе, 7 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Особливостей), замовник вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ФОП «МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА» (РНОКПП 3162109260) за предметом закупівлі: Послуга з прибирання будівель та прибудинкової території за кодом ДК021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-21-010460-a). Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.Додатком № 4 табл. 3 Тендерної документації встановлено форму «Довідка про підтвердження наявності працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, знаходяться на території Вінницької області та будуть залучені до виконання послуг з прибирання приміщень та прибудинкових територій», а також описом Замовник вимагає підтвердження наявності працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно кваліфікаційних критеріїв. На підтвердження наявності штатних працівників учаснику необхідно надати копії завірених належним чином: наказів про прийняття на роботу та копії трудових договорів на кожного працівника, який буде мати безпосереднє відношення до виконання договору.» На виконання вимог Додатку № 4 табл. 3 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку вих. № 35/25 від 28.02.2025 (файл Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації. pdf), копії наказів про прийняття на роботу та копії трудових договорів на кожного працівника (файли Договори та накази 1. pdf. та Договори та накази 2. pdf.). Під час розгляду Довідки, наданих копій наказів про прийняття на роботу та трудових договорів, укладених з працівниками виявлено невідповідність у посадах таких працівників: - Дмитренко Олександр Григорович у Довідці вих. № 35/25 від 28.02.2025 зазначена посада – прибиральник службових приміщень, а в Трудовому договорі № 34/23 від 06.03.2023р. та Наказі № 34/23 від 06.03.2023 р. – двірник; - Дон Олександр Васильович у Довідці вих. № 35/25 від 28.02.2025 зазначена посада – слюсар, а в Трудовому договорі № 55/23 від 06.03.2023р. та Наказі № 55/23 від 06.03.2023 р. – слюсар-сантехнік; - Станкевич Ігор Антонович у Довідці вих. № 35/25 від 28.02.2025 зазначена посада –прибиральник службових приміщень, а в Трудовому договорі № 36/23 від 06.03.2023р. та Наказі № 36/23 від 06.03.2023 р. – двірник. 1.2.Відповідно до пункту 9 Додатку № 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником» учасник має надати: «9. Копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, та який включає останню інформацію щодо реєстрації/діяльності контрагента - датований не раніше січня 2025 року». Учасник у складі тендерної пропозиції надав Копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датований 13.12.2024 р. (файл Витяг з ЄДР ФОП 13.12.2024. pdf), що не відповідає вимозі пункту 9 Додатку № 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником» щодо дати формування даного витягу. 1.3.Відповідно до пункту 22 Додатку № 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником» учасник має надати: «22. Учасник самостійно несе всі витрати пов’язані з одержанням всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, та інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції. При розрахунку ціни, за яку учасник згоден надати послуги, враховується ціна предмету закупівлі та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань учасника процедури закупівлі по виконанню договору, з усіма податками, зборами та обов’язковими платежами відповідно до законодавства України, про що надається гарантійний лист. Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися)». Учасником у складі тендерної пропозиції надано Гарантійний лист вих. № 3/25 від 28.02.2025 (файл Гарантійний лист витрати. pdf), яким гарантує лише те, що витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися), проте учасник не надав гарантію, що самостійно несе всі витрати пов’язані з одержанням всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, та інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції, а також при розрахунку ціни, за яку учасник згоден надати послуги, враховується ціна предмету закупівлі та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань учасника процедури закупівлі по виконанню договору, з усіма податками, зборами та обов’язковими платежами відповідно до законодавства України. Отже, керуючись вимогами пункту 43 Особливостей, замовнику необхідно в електронній системі закупівель розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виявлених у тендерній пропозиції ФОП «МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА» (РНОКПП 3162109260). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель: - оновлену Довідку про підтвердження наявності працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, знаходяться на території Вінницької області та будуть залучені до виконання послуг з прибирання приміщень та прибудинкових територій; - Копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, та який включає останню інформацію щодо реєстрації/діяльності контрагента - датований не раніше січня 2025 року; - гарантійний лист, що учасник самостійно несе всі витрати пов’язані з одержанням всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, та інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції. При розрахунку ціни, за яку учасник згоден надати послуги, враховується ціна предмету закупівлі та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань учасника процедури закупівлі по виконанню договору, з усіма податками, зборами та обов’язковими платежами відповідно до законодавства України.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.