| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 195 790 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 978,95 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0920 |
| ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Сухорукова |
| Телефон: | 380671889893 |
| E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання солі харчової).» Встановлено, що Учасник надав Лист-відгук від контрагента, Вих. № 10 від 06.02.2025 р., але не надав довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. «15.20. Гарантійний лист від Учасника з підтвердженням поставки товару в повному обсязі або окремими партіями (відповідно до замовлення замовника, партіями від 500 кг) протягом 3-х календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника. Поставка товару здійснюється транспортом та за рахунок Учасника за місцезнаходженням Замовника (Дніпропетровська область).» Встановлено, що Учасник надав Гарантійний лист, Вих. № 11 від 05.02.2025 р., але мінімальний розмір окремої партії у гарантійному листі 1 000 кг, в Оголошені мінімальний розмір окремої партії – 500 кг. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.