Закупівлю оголошено - 31-01-2025, 17:47. Дата останніх змін - 28-02-2025, 13:30

Крупа горохова розколота першого ґатунку

Крупа горохова розколота першого ґатунку... Державна закупівля - UA-2025-01-31-013966-a Крупа горохова розколота першого ґатунку від замовника Військова частина Т0920 від 1/31/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-31-013966-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 31-01-2025, 17:47
по 06-02-2025, 08:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-02-2025, 20:00
по 11-02-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
195790
195 790 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:978,95 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина Т0920
ЄДРПОУ:26632252 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Сухорукова
Телефон:380671889893
E-mail:gdzt0920@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1.
195 790 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крупа горохова розколота першого ґатунку

7 000
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
15330000-0
Оброблені фрукти та овочі


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "МАРЧЕНКО МАРИНА ВАСИЛІВНА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 11-02-2025 по 19-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Прохолодна будинок 73, 49000, Марина Марченко
Остаточна пропозиція:
168 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-02-2025, 18:33

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 13-02-25, 13:11:18
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання солі харчової).» Встановлено, що Учасник надав Лист-відгук від контрагента, Вих. № 10 від 06.02.2025 р., але не надав довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. «15.20. Гарантійний лист від Учасника з підтвердженням поставки товару в повному обсязі або окремими партіями (відповідно до замовлення замовника, партіями від 500 кг) протягом 3-х календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника. Поставка товару здійснюється транспортом та за рахунок Учасника за місцезнаходженням Замовника (Дніпропетровська область).» Встановлено, що Учасник надав Гарантійний лист, Вих. № 11 від 05.02.2025 р., але мінімальний розмір окремої партії у гарантійному листі 1 000 кг, в Оголошені мінімальний розмір окремої партії – 500 кг. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 14-02-25, 13:11:18
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-31-013966-a-b1
Номер договору:
71
Дата підписання договору:
27-02-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 27-02-2025 по 31-12-2025
168 000 UAH
Ціна договору
168 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "МАРЧЕНКО МАРИНА ВАСИЛІВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
168 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
10-02-2025, 18:35:18
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:31-01-2025, 17:47:21
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:31-01-2025, 17:47:10
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:31-01-2025, 17:47:10
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:31-01-2025, 17:47:10
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:31-01-2025, 17:47:10
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ