Період оскарження умов закупівлі - по 16-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 690 950 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 23 454,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 23357437 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://miskautopark.dp.ua/ |
| Контактна особа: | Ірина Юрчишина |
| Телефон: | +380931126230 |
| E-mail: | yurchishinatim@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49003, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, вулиця 128-ї Бригади Тероборони (Курчатова), будинок 8 |
1 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник розміщує повідомлення через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту: «Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасник надав Дефектний акт без підпису і печатки уповноваженої особи, крім того, документ складений фрагментарно та не має цілісності. Посилання на вимогу (вимоги), щодо якої (яких) виявлені невідповідності абз. 13 п.1 Розділу 3 тендерної документації: «У разі надання неякісних сканованих документів або пошкоджених електронних файлів, що унеможливлюють їх розгляд (нечітке зображення, зміщене зображення, файл не відкривається тощо) такі документи Замовником не розглядаються і вважаються не поданими учасником». 2. Проект договору містить печатку тільки на першій сторінці (файл: 6_Проект_договору.pdf). Посилання на вимогу (вимоги), щодо якої (яких) виявлені невідповідності у п. 6 Додатку №1 до тендерної документації: «Лист-згода учасника з проектом договору, та остаточною редакцією викладеною замовником, засвідченого підписом уповноваженої особи Учасника та з відбитком його печатки (на кожному аркуші)*, а також підписаний уповноваженою особою учасника та з відбитком його печатки* Проект договору (без зазначення ціни), що викладений в Додатку 3 до Документації». 3. Відсутні довідки обслуговуючого банку Учасника. Посилання на вимогу (вимоги), щодо якої (яких) виявлені невідповідності п.5.5 розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації: «Довідка(и) обслуговуючого (их) банку(ів) про відкриття рахунку (ків) (з зазначенням номеру рахунків), та наявності/відсутності кредитів та простроченої заборгованості за ними, видана(і) не раніше ніж за 20 календарних днів до дати розкриття пропозицій (оригінал або копія, завірена нотаріально).» 4. Цивільно-правова угода № 14/04-2 укладена між ТОВ «Алір Плюс» та Піліпасом С.В. (файл: Договір підряду Піліпас дорож.робітник 14.04 -2 від 14.04.2025.pdf). Перелік документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Дефектний акт в цілісному вигляді, оформлений відповідно до вимог тендерної документації замовника. 2. Підписаний уповноваженою особою учасника та з відбитком його печатки* Проект договору (без зазначення ціни), що викладений в Додатку 3 до Документації. 3. Довідка(и) обслуговуючого (их) банку(ів) про відкриття рахунку (ків) (з зазначенням номеру рахунків), та наявності/відсутності кредитів та простроченої заборгованості за ними, видана(і) не раніше ніж за 20 календарних днів до дати розкриття пропозицій (оригінал або копія, завірена нотаріально).»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.