Закупівлю оголошено - 07-04-2025, 15:53. Дата останніх змін - 06-05-2025, 12:31

Алкотестер Алкофор 505 з принтером

Алкотестер Алкофор 505 з принтером... Державна закупівля - UA-2025-04-07-011077-a Алкотестер Алкофор 505 з принтером від замовника Військова частина Т0920 від 4/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-07-011077-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-04-2025, 15:53
по 11-04-2025, 08:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-04-2025, 20:00
по 16-04-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
28730
28 730 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:143,65 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина Т0920
ЄДРПОУ:26632252 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Сухорукова
Телефон:380671889893
E-mail:gdzt0920@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1.
28 730 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Алкотестер Алкофор 505 з принтером або еквівалент

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
38430000-8
Детектори та аналізатори


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 16-04-2025 по 24-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Київ, вул.Львівська, будинок 22-А, приміщення 145, 03115, Кононов Микола Іванович
Остаточна пропозиція:
28 680 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
23-04-2025, 17:55

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-04-25, 10:23:52
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.3. Для юридичних осіб - статут Учасника або інший установчий документ, а у разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.» Встановлено, що Учасник не надав статут або інший установчий документ, а у разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту та інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. До Статуту. «15.8. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування (українською та англійською мовами); організаційно-правова форма; власники (усі учасники/засновники/акціонери суб’єкта господарювання); кінцевий бенефіціарний власник (або вкажіть про його відсутність) та структура власності суб’єкта господарювання; термін ведення господарської діяльності; якщо учасник є дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії – вказати повну назву підприємства/компанії; юридичну адресу; поштову або фактичну адресу; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО); тел./факс; е-mail; адреса веб-сайту (за наявністю) посаду та громадянство керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ та громадянство).» Встановлено, що Учасник надав Інформацію про учасника закупівлі, № 88 від 14.04.2025р., але не вказав повне найменування англійською мовою. «15.18 Надати лист від виробника або його офіційного представника в Україні (повноваження офіційного представника мають бути підтверджені офіційними документами) про гарантії виробника або його офіційного представника (вказати відповідний гарантійний строк) з посиланням на авторизовані сервісні центри. Лист повинен мати посилання на дану закупівлю з вказанням ідентифікатора закупівлі prozorro.gov.ua» Встановлено, що Учасник надав лист від виробника або його офіційного представника в Україні про гарантії виробника або його офіційного представника (файл «Інформаційна довідка про наявність центру технічної підтримки користувачів»), але не вказав відповідний гарантійний строк та посилання на дану закупівлю з вказанням ідентифікатора закупівлі prozorro.gov.ua. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-04-25, 10:23:52
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-07-011077-a-b1
Номер договору:
394
Дата підписання договору:
05-05-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 05-05-2025 по 31-12-2025
28 680 UAH
Ціна договору
23 900 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
28 680 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
15-04-2025, 16:32:09
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-04-2025, 15:55:16
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:07-04-2025, 15:53:37
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:07-04-2025, 15:53:37
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:07-04-2025, 15:53:37
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:07-04-2025, 15:53:37
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ