Період оскарження умов закупівлі - по 11-04-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 5 481 541,35 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 27 407,71 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | БРОВАРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №4 ІМ. С.І. ОЛІЙНИКА БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 22208557 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Заболотня Юлія Василівна |
| Телефон: | 0938431124 |
| E-mail: | gymnazium@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 07400, Україна, Київська область,місто Бровари, ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ МОСКАЛЕНКА, будинок 3-А |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відсутність подальшої потреби у закупівлі послуг
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
13-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 02-06-2025, 10:40 по 13-06-2025, 00:00
Документи:
ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей, виявлених у документах ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції надав довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі від 09.04.2025 № 0904/08, якою повідомив про наявність, зокрема, орендованого на підставі договору від 01.11.2024 № 25/24 складу/виробничого приміщення розташованого за адресою: Україна, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Підгаєцька, буд.13А. Водночас, учасник ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції не надав документи, що підтверджують право користування вказаним приміщенням розміщеним за адресою: Україна, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Підгаєцька, буд.13А, чим не дотримав вимог тендерної документації в цій частині. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. У пункті 1 додатку 2 до тендерної документації визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі. Обов’язковою є наявність виробничого та складського приміщень, а також наявність транспортних засобів для переведення готових страв. На підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник надає документи, що підтверджують право власності або право користування вказаним обладнанням та матеріально-технічною базою. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник має надати договір від 01.11.2024 № 25/24, який підтверджує право користування приміщенням, що розміщене за адресою: Україна, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Підгаєцька, буд.13А
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.