| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 499 986,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 499,93 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0920 |
| ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Сухорукова |
| Телефон: | 380671889893 |
| E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Зважаючи на зміну потреби Замовника і відсутності подальшої потреби в товарі, який вимагався Замовником згідно оголошення про проведення прощеної закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2025-04-04-012228-a, наявні підстави для відміни спрощеної закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
12-05-2025, 15:43
Документи:
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю Учасник у складі пропозиції повинен надати: « 4. Учасник надає інформаційну довідку про наявність в Україні центру технічної підтримки користувачів Товару з можливістю звернення до нього за допомогою телефонного зв’язку, електронної пошти, інших засобів комунікацій (із вказанням адреси, контактних телефонів, адреси електронної пошти) за підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі її використання) Учасника.» Встановлено, що Учасник надав Інформаційну довідку про наявність в Україні центру технічної підтримки користувачів Товару, вих. № 14-04/14 від 14.04.2025р., але не вказав адреси електронної пошти та фактичної адреси центру. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.