Період оскарження умов закупівлі - по 18-04-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 140 270 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 402,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Чернігівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02147598 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Количева |
| Телефон: | +380462676319 |
| E-mail: | kolycheva.o@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 14013, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, просп. Перемоги, 141 |
5 |
1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності): 1.1 Згідно підпункту 3.12 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник у складі закупівлі повинен надати: Документи на товар, що підтверджують його походження, якість та безпеку (сертифікат відповідності та/або декларація відповідності та/або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та/або тощо) викладені українською мовою. 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У складі пропозиції Учасником закупівлі не надано документи на товар, що підтверджують його походження, якість та безпеку (сертифікат відповідності та/або декларація відповідності та/або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та/або тощо) викладені українською мовою, зокрема щодо позиції: №4, №5, №7, №8, №9, №10, №11. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати документи на товар, що підтверджують його походження, якість та безпеку (сертифікат відповідності та/або декларація відповідності та/або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та/або тощо) викладені українською мовою, зокрема на позиції: : №4, №5, №7, №8, №9, №10, №11.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.