Закупівлю оголошено - 29-04-2025, 16:02. Дата останніх змін - 16-05-2025, 14:05

код за ДК 021:2015- 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань (Послуги зі створення та впровадження системи управління інформаційною безпекою (СУІБ) відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022)

код за ДК 021:2015- 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань (Послуги зі створення та впровадження системи управління і... Державна закупівля - UA-2025-04-29-010242-a код за ДК 021:2015- 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань (Послуги зі створення та впровадження системи управління інформаційною безпекою (СУІБ) відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022) від замовника Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України" від 4/29/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-29-010242-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-04-2025, 16:02
по 05-05-2025, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-05-2025, 12:00
по 08-05-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2787000
2 787 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:27 870 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:83 600 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України"
ЄДРПОУ:14317108 Досьє YouControl
Контактна особа:Олег Сігалов
Телефон:+380442561070
E-mail:o.sihalov@tsop.mvs.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
код за ДК 021:2015- 72220000-3 ...
2 787 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги зі створення та впровадження системи управління інформаційною безпекою (СУІБ) відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022

1
послуга
Україна
по 15-12-2025
72220000-3
Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "САЙБЕРПРО"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 08-05-2025 по 16-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, вул.Велика Арнаутська, будинок 76, офіс 2, 65045, Сергій Дідур
Остаточна пропозиція:
2 760 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
12-05-2025, 11:28

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 09-05-25, 10:53:32
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 1. Учасник у складі своєї пропозиції стосовно працівника Лукінова Сергія Сергійовича не надав копію чи сканований оригінал документу, що підтверджує трудові відносини (або копію/сканований оригінал трудової угоди або наказу про прийняття на роботу (призначення) працівника або штатного розпису або «Повідомлення про прийняття працівника на роботу» з відміткою про прийняття даного повідомлення територіальним органом Державної податкової служби за місцем обліку учасника) або цивільно-правові відносини (договір цивільно-правового характеру між учасником та фахівцем, який зазначений у довідці та буде залучений до надання послуг) між фахівцем та учасником процедури закупівлі. 2. Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, Учасник у складі своєї пропозиції має надати довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні досвід та знання. Довідка має містити таку інформацію: ПІБ працівника, посаду / опис спеціальності фахівців (інформація про наявні сертифікати, освіту чи досвід або стаж роботи на профільній посаді). У довідці учасник повинен підтвердити наявність таких фахівців: • Провідного аудитора на основі стандарту ISO/IEC 27001 (Certified ISO/IEC 27001 Lead Auditor); • Провідного спеціаліста з впровадження ISO/IEC 27701 (Certified ISO/IEC 27701 Lead Implementer); • Менеджера з управління ризиками на основі стандарту ISO/IEC 27005 (Certified ISO/IEC 27005 Risk Manager) Фахівці повинні мати діючі сертифікати видані національним або міжнародним компетентним акредитованим органом із сертифікації персоналу відповідно до ISO/IEC 17024:2019 «Вимоги до органів, що здійснюють сертифікацію персоналу», який має міжнародне визнання (IAF, IAS, тощо) та засвідчує, що фахівець виконав всі вимоги до сертифікації, включаючи складання підсумкового іспиту та підтвердження професійного досвіду. На підтвердження наявності відповідних сертифікатів учаснику необхідно надати: - електронну(-і) копію(-ї) та/або скановану(-і) копію(-ї) дійсного(-их) сертифікату(-ів) фахівця(-ів) згідно вимог кваліфікаційного критерію (ISO/IEC 27005 Risk Manager, ISO/IEC 27001 Lead Auditor та ISO/IEC 27701 Lead Implementer) відповідно до даних зазначених у довідці; - електронну(-і) копію(-ї) та/або скановану(-і) копію(-ї) дійсного(-их) сертифікату(-ів) про акредитацію або посилання на Web-ресурс, який підтвердить наявність та чинність Сертифікату відповідно до ISO/IEC 17024 у акредитованого органу із сертифікації персоналу, що сертифікував фахівця(ів) учасника. Крім того, учасник повинен надати стосовно кожного із зазначеного в довідці фахівця: - копії чи скановані оригінали документів що підтверджують трудові відносини (або копії/скановані оригінали трудових угод або наказів про прийняття на роботу (призначення) працівника або штатного розпису або «Повідомлення про прийняття працівника на роботу» з відміткою про прийняття даного повідомлення територіальним органом Державної податкової служби за місцем обліку учасника) або цивільно-правові відносини (договір цивільно-правового характеру між учасником та фахівцем, який зазначений у довідці та буде залучений до надання послуг) між фахівцем(-ми) та учасником процедури закупівлі. Примітка: допускається що один фахівець може мати необхідну кваліфікацію одразу всіх або декількох напрямків, вимоги щодо наявності яких наведено у п.2. даної таблиці. За основу критерію ставиться саме наявність спеціаліста необхідної кваліфікації. 3.Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити) у строк, визначений Особливостями № 1275, стосовно працівника Лукінова Сергія Сергійовича копію чи сканований оригінал документу, що підтверджує трудові відносини (або копію/сканований оригінал трудової угоди або наказу про прийняття на роботу (призначення) працівника або штатного розпису або «Повідомлення про прийняття працівника на роботу» з відміткою про прийняття даного повідомлення територіальним органом Державної податкової служби за місцем обліку учасника) або цивільно-правові відносини (договір цивільно-правового характеру між учасником та фахівцем, який зазначений у довідці та буде залучений до надання послуг) між фахівцем та учасником процедури закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 10-05-25, 10:53:32
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-29-010242-a-b1
Номер договору:
400
Дата підписання договору:
16-05-2025, 13:00
Строк дії договору:
з 16-05-2025 по 31-12-2025
2 760 000 UAH
Ціна договору
2 300 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "САЙБЕРПРО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 760 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ФОП Лукінов Сергій Сергійович в обсязі 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-05-2025, 17:45:36
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Доказ:
Документ
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 16:03:44
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 16:02:03
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 16:02:03
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту код за ДК 021:2015- 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань (Послуги зі створення та впровадження системи управління інформаційною безпекою (СУІБ) відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022)
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              5
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-04-2025, 16:02:02
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              3
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-04-2025, 16:02:02
              Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-04-2025, 16:02:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Забезпечення виконання договору про закупівлю, що укладається переможцем відповідно до умов договору за формою згідно з Додатком 4 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, здійснюється шляхом внесення на рахунок Замовника визначеної суми. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на рахунок Замовника та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% від вартості договору. Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» Місцезнаходження Замовника: 04116, м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 8 Код ЄДРПОУ: 14317108 IBAN № UA358201720355289003000015988 в ДКСУ м. Києва У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту код за ДК 021:2015- 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань (Послуги зі створення та впровадження системи управління інформаційною безпекою (СУІБ) відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Учасник під час подання цінової пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку, іншої фінансової установи чи страхової організації, яка виступає гарантом (далі – Гарант). Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цього оголошення про проведення закупівлі з урахуванням вимог, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 83 600 (вісімдесят три тисячі шістсот) грн. 00 коп. Вид забезпечення пропозиції: гарантія Строк дії забезпечення пропозиції учасника (гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, гарантом. Терміни, зазначені у даному пункті і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» Місцезнаходження Замовника: 04116, м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 8 Код ЄДРПОУ: 14317108 IBAN № UA358201720355289003000015988 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Забезпечення пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3. відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3. ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-04-2025, 16:02:02
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ