| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 787 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 27 870 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Забезпечення пропозиції: | 83 600 UAH |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України" |
| ЄДРПОУ: | 14317108 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олег Сігалов |
| Телефон: | +380442561070 |
| E-mail: | o.sihalov@tsop.mvs.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 1. Учасник у складі своєї пропозиції стосовно працівника Лукінова Сергія Сергійовича не надав копію чи сканований оригінал документу, що підтверджує трудові відносини (або копію/сканований оригінал трудової угоди або наказу про прийняття на роботу (призначення) працівника або штатного розпису або «Повідомлення про прийняття працівника на роботу» з відміткою про прийняття даного повідомлення територіальним органом Державної податкової служби за місцем обліку учасника) або цивільно-правові відносини (договір цивільно-правового характеру між учасником та фахівцем, який зазначений у довідці та буде залучений до надання послуг) між фахівцем та учасником процедури закупівлі. 2. Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, Учасник у складі своєї пропозиції має надати довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні досвід та знання. Довідка має містити таку інформацію: ПІБ працівника, посаду / опис спеціальності фахівців (інформація про наявні сертифікати, освіту чи досвід або стаж роботи на профільній посаді). У довідці учасник повинен підтвердити наявність таких фахівців: • Провідного аудитора на основі стандарту ISO/IEC 27001 (Certified ISO/IEC 27001 Lead Auditor); • Провідного спеціаліста з впровадження ISO/IEC 27701 (Certified ISO/IEC 27701 Lead Implementer); • Менеджера з управління ризиками на основі стандарту ISO/IEC 27005 (Certified ISO/IEC 27005 Risk Manager) Фахівці повинні мати діючі сертифікати видані національним або міжнародним компетентним акредитованим органом із сертифікації персоналу відповідно до ISO/IEC 17024:2019 «Вимоги до органів, що здійснюють сертифікацію персоналу», який має міжнародне визнання (IAF, IAS, тощо) та засвідчує, що фахівець виконав всі вимоги до сертифікації, включаючи складання підсумкового іспиту та підтвердження професійного досвіду. На підтвердження наявності відповідних сертифікатів учаснику необхідно надати: - електронну(-і) копію(-ї) та/або скановану(-і) копію(-ї) дійсного(-их) сертифікату(-ів) фахівця(-ів) згідно вимог кваліфікаційного критерію (ISO/IEC 27005 Risk Manager, ISO/IEC 27001 Lead Auditor та ISO/IEC 27701 Lead Implementer) відповідно до даних зазначених у довідці; - електронну(-і) копію(-ї) та/або скановану(-і) копію(-ї) дійсного(-их) сертифікату(-ів) про акредитацію або посилання на Web-ресурс, який підтвердить наявність та чинність Сертифікату відповідно до ISO/IEC 17024 у акредитованого органу із сертифікації персоналу, що сертифікував фахівця(ів) учасника. Крім того, учасник повинен надати стосовно кожного із зазначеного в довідці фахівця: - копії чи скановані оригінали документів що підтверджують трудові відносини (або копії/скановані оригінали трудових угод або наказів про прийняття на роботу (призначення) працівника або штатного розпису або «Повідомлення про прийняття працівника на роботу» з відміткою про прийняття даного повідомлення територіальним органом Державної податкової служби за місцем обліку учасника) або цивільно-правові відносини (договір цивільно-правового характеру між учасником та фахівцем, який зазначений у довідці та буде залучений до надання послуг) між фахівцем(-ми) та учасником процедури закупівлі. Примітка: допускається що один фахівець може мати необхідну кваліфікацію одразу всіх або декількох напрямків, вимоги щодо наявності яких наведено у п.2. даної таблиці. За основу критерію ставиться саме наявність спеціаліста необхідної кваліфікації. 3.Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити) у строк, визначений Особливостями № 1275, стосовно працівника Лукінова Сергія Сергійовича копію чи сканований оригінал документу, що підтверджує трудові відносини (або копію/сканований оригінал трудової угоди або наказу про прийняття на роботу (призначення) працівника або штатного розпису або «Повідомлення про прийняття працівника на роботу» з відміткою про прийняття даного повідомлення територіальним органом Державної податкової служби за місцем обліку учасника) або цивільно-правові відносини (договір цивільно-правового характеру між учасником та фахівцем, який зазначений у довідці та буде залучений до надання послуг) між фахівцем та учасником процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.