Закупівлю оголошено - 11-02-2025, 23:45. Дата останніх змін - 11-02-2025, 23:48

Охоронні послуги (ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги)

Охоронні послуги (ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги)... Державна закупівля - UA-2025-02-11-016245-a Охоронні послуги (ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги) від замовника Початкова школа №11 міста Житомира від 2/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-11-016245-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-11-020144-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-02-2025, 23:45
по 16-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-02-2025, 23:45
по 19-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 19-02-2025, 15:35

Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
338068
338 068 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 380,68 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Початкова школа №11 міста Житомира
ЄДРПОУ:22061870 Досьє YouControl
Контактна особа:Токар Сергій Вікторович
Телефон:+380412372465
E-mail:primary_school11zt@ukr.net
Місцезнаходження:
10006, Україна, Житомирська область,Місто Житомир, вулиця Західна, будинок 110
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Охоронні послуги (ДК 021:2015 ...
338 068 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 19-02-2025, 15:35
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Охоронні послуги

1
послуга
10006 Україна Житомирська область м. Житомир вул. Західна, 110
по 31-12-2025
79710000-4
Охоронні послуги


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 23:48:22
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 23:45:49
        Інший
        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 23:45:49
        Інший
        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 23:45:49
        Інший
        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 23:45:49
        Інший
        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 23:45:49
        Інший
        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 23:45:49
        Інший
        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 23:45:49
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 23:45:46
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 23:45:46
          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 23:45:46
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 23:45:46
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 23:45:46
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 23:45:46
          4. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 23:45:46
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 23:45:46
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 23:45:46
          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 23:45:46
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 23:45:46
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 23:45:46
          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 23:45:46
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 23:45:46
          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 23:45:46
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 23:45:46
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 23:45:46
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Охоронні послуги (ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/ користування. Для обладнання та матеріально-технічної бази обов’язковою є наявність спеціальних засобів активної оборони та охорони, для забезпечення кожного посту охорони: - Захисні каски ( не менше 4-х од.)* - Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії (не менше 4-х од.)* - Гумові кийки (не менше 4-х од.)* - Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання (не менше 4-х)* - Електрошокові пристрої ( не менше 4-х од.)* Обов’язковим є наявність пульта централізованого спостереження (не менше одного). Додатково надати копію сертифіката відповідності, який підтверджує відповідність пункту централізованого спостереження вимогам Державних стандартів України). * Обладнання та прилади які повинні перебувати у власності Учасника 1.2. Довідка з переліком найменувань форменного одягу працівників охорони (літній та зимовий) з наявністю ознак належності до суб'єкта охоронної діяльності відповідно до вимог п. 3 ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність»* (не менше 10 комплектів зимового та літнього форменого одягу, ременів, черевиків та головних уборів та інше). 1.3. Довідка та інструкцію (порядок дій Замовника) для доступу до існуючої системи віддаленого відеоконтролю Учасника (принаймні до однієї відеокамери на посту охорони). Інструкція повинна містити конкретний порядок дій, виконавши який, Замовник через мережу Інтернет отримає доступ до відеозображення з камери спостереження встановленої на існуючому посту охорони Учасника. 1.4. Документальне підтвердження наявності не менше двох одиниць транспорту груп швидкого реагування (ГШР)*, зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку, як транспорт спеціального (спеціалізованого) призначення, обладнаний кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами, шляхом надання наступних документів: - свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів ГШР, які у графі "Тип транспортного засобу" містять запис "Спеціальний" або "Спеціалізований", згідно п. 9.1 Наказу МВС України від 11.08.2010 № 379 ; - фото транспорту реагування з чіткою видимістю державних номерних знаків та наявності обладнання транспорту реагування кольорографічними схемами (написами), світловими сигналами відповідно до порядку, затвердженого наказом МВС України від 18.04.2013 № 375; - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до вимог наказу МВС від 18.04.13 № 375), дійсні на весь період надання послуг; - довідки про перебування транспортних засобів Учасника на військовому обліку у районних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (РТЦК та СП) (військових комісаріатах), видані не раніше 2023 року; - дозволи (відомості) на експлуатацію радіоелектронних засобів радіозв’язку, що розташовані на транспорті, які працюють в цифровому режимі передачі даних, з встановленим рівнем захисту не менше ніж AES 256 біт або аналоговому режимі передачі даних, потужністю не менше десяти Вт; - всі автомобілі (не менше 2-х одиниць) Учасника повинні бути облаштовані GPS-системою, які дозволені до використання в Україні. На підтвердження можливості спостереження за місцем розташування автомобілів Учасник, в складі тендерної пропозиції повинен надати копії видаткових накладних на придбання даного обладнання; 1.5. Сканкопія з оригіналу документу, що підтверджує наявність у Учасника або субпідрядника або суб’єкту охоронної діяльності, що буде здійснювати реагування кімнат/-и зберігання зброї. *У разі якщо транспорт реагування не належить Учаснику на праві власності додатково надати договір про надання послуг з виїзду наряду ГШР зі зброєю, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та копії документів, зазначених в пп. 1.4. щодо суб’єкта охоронної діяльності, з яким укладено договір реагування та копію його ліцензії на право ведення охоронної діяльності. Суб’єкт охоронної діяльності, який буде здіснювати реагування повинен додатково документально підтвердити надання аналогічних послуг. На підтвердження надати діючий або виконаний договір про надання послуг з реагування та акти наданих послуг.
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 23:45:46
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Охоронні послуги (ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - 2.1. Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації - охоронників, які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, які будуть задіяні в охороні об’єктів замовника за цією закупівлею та мають необхідні знання та досвід (не менше 4 охоронників). Документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пункту 2.1. тендерної документації, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: - документи, що підтверджують проходження працівниками Учасника, які вказані у довідці п.2.1., професійної підготовки/перепідготовки з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду. - чинні довідки, які підтверджують проходження працівниками Учасника, які вказані у довідці п.2.1 попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 №651) - документ про проходження працівниками Учасника, які вказані у довідці п.2.1., обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246); - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, видані не раніше 2023 року; 2.2. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником (не менше 6-ти працівників суб’єкта охоронної діяльності), які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, та які будуть залучені до надання послуг в групах швидкого реагування (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікація (з зазначення розряду), стаж роботи охоронником) з наданням на кожного працівника зазначеного в довідці наступних документів: - документи державного зразка про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник не нижче третього розряду; - довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою № 100-2/о та відсутності обмежень для роботи охоронником зі зброєю; - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, видані не раніше 2024 року; - документи встановленого зразка про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи охоронником (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246); - охоронники, які задіяні в групах швидкого реагування мають бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. На підтвердження надати документи на носіння зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, видані на кожного охоронника, що зазначений в довідці п.2.2*; *Працівники, які будуть задіяні в групах швидкого реагування та будуть використовувати відомчу зброю, зазначену Постановою КМУ від 11.02.2013 № 97, повинні пройти курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік. Довідки повинні бути видані організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання . 2.3. Документи фахівця з організації заходів охорони, які відповідають вимогам Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960, підтверджуючі документи проходження ним попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 №651), документи, що підтверджують відсутність у них обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, документ або копія документа, завірена уповноваженим органом МВС, який підтверджує, що особа не має не погашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, видані не раніше 2023 року. Зазначений фахівець повинен відповідати одному з таких критеріїв: - вища освіта і стаж роботи не менше року на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ або міліції охорони або СБУ або стаж не менше року на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони; - вища освіта і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора або керівника філії або іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони; - вища юридична освіта і стаж роботи за спеціальністю у суб’єкта охоронної діяльності не менше року. Додатково надати документи, що підтверджують відповідність вказаної особи одному з зазначених вище критеріїв. 2.4. Надати сканкопію витягу з протоколу та посвідчення про проходження навчання: - з питань пожежної безпеки та копія витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки, видані на директора/службову (посадову) особу Учасника; - з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці» (Загальний курс з охорони праці), видані на директора/службову (посадову) особу Учасника; - з перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, видані на директора/службову (посадову) особу Учасника 2.5. Документальне підтвердження перебування в штаті Учасника чи договір на використання в іншого суб’єкта господарювання інженерно-технічних працівників (у кількості не менше 2-х працівників) для забезпечення усунення несправностей засобів тривожної сигналізації протягом 2 год., яка встановлена на об’єкті Замовника. Виконавці робіт (інженерно-технічні працівники) - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду; електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (налагоджувальних контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) повинен мати кваліфікацію не нижче 5-го розряду. 2.6. Документи щодо застосування заходів із професійної безпеки та здоров'я на кожного з виконавців робіт, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору (інженерно-технічних працівників): • оригінали або завірені копії витягів з протоколу та посвідчення про встановлення кваліфікаційного розряду, відповідно вимогам ДКХПП, з професії електромонтер охоронно-пожежної сигналізації; • оригінали або завірені копії витягів з протоколу та посвідчення про перевірку знань з питань «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01); • оригінали або завірені копії витягів з протоколу та посвідчення про перевірку знання і уміння на допуск з безпечних методів і прийомів виконання робіт з інструментом та пристроями відповідно до вимог Інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; • оригінали або завірені копії витягів з протоколу та посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці, «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07); 2.7. Надати довідку в довільній формі про особу, уповноважену проводити інструктажі працівників на підприємстві з надання першої домедичної допомоги. 2.8. Довідка про наявність не менше трьох чергових (операторів)) пульта централізованого спостереження, які відповідають вимогам п.п. 16-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, знаходяться в штаті власника (ПЦС) та здійснюватимуть моніторинг сигналів тривоги, які надходять з об’єктів Замовника. В якості підтвердження, надати наступні документи на кожного працівника: • Документ про присвоєння професійної кваліфікації; • чинні довідки, які підтверджують проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 №651); • документи, які підтверджують, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, видані не раніше 2024 року; • копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). Довідки повинні бути дійсними на кінцеву дату подання пропозиції Учасника; *В дозволі на відкриття/зберігання та функціонування об’єкта дозвільної системи («Збройної кімнати»), виданого у відповідності до Положення про дозвільну систему, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України, кількість пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії повинна бути не менше зазначених охоронників в п.2.2, а також марка та номер зброї повинна відповідати дозволу на зберігання та носіння зброї кожного охоронника.
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 23:45:46
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Охоронні послуги (ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - 3.1. Інформація про досвід виконання аналогічного договору *, з охорони об’єктів у вигляді довідки довільної форми. Копії такого договору та документів, що підтверджують його виконання (акти наданих послуг). 3.2. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду надання послуг фізичної охорони. 3.3. Рекомендаційний лист/лист-відгук від замовника щодо достовірності та якості виконання аналогічного договору, зазначеного в довідці. Рекомендаційний лист/лист-відгук повинен бути належно оформленим: містити вихідний номер, дату видачі такого документу, посилання на номер та дату договору. * Під аналогічними договорами мається на увазі виконаний або такий, що виконується договір з надання послуг фізичної охорони, предметом закупівлі якого було/є: надання послуг фізичної охорони загальноосвітнього навчального закладу/ або фізичної охорони об’єктів всіх форм власності відповідно до предмету цієї закупівлі.
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 23:45:46
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ