Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2025, 00:00
Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів гранту для реалізації проєкту «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОТОЧНОЇ ТА ПЕРСПЕКТИВНОЇ ПОТРЕБИ РИНКУ ПРАЦІ З УРАХУВАННЯМ ПОБАЖАНЬ РОБОТОДАВЦІВ» (ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ БЕЗПОВОРОТНОЇ ЦІЛЬОВОЇ ФІНАНСОВОЇ ДОПОМОГИ від 05.05.2025 № 2025/MG/UA-cVET-01) пов’язаний з реалізацією Грантового конкурсу в рамках Мультидонорської ініціативи Skills4Recovery “Підтримка модернізації професійно-технічної освіти в Україні - Професійне навчання-2025” за фінансової підтримки Програми «Підтримка Демократії 2025» в рамках Програми польської співпраці у сфері розвитку Міністерства закордонних справ Республіки Польща
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 123 212 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 616,06 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОДЕСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ" |
| ЄДРПОУ: | 33311890 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.profcentre.odessa.ua |
| Контактна особа: | Олена Нечаєнко |
| Телефон: | +380487054405 |
| E-mail: | nechaienko@profcentre.odessa.ua |
| Місцезнаходження: | 65076, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Іцхака Рабіна, буд. 18-А |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог п.2 Додатку 8 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції не надана інформація про аналогічний договір на постачання товарів, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля, та/або договір(ори) на постачання верстату, що зазначено у Додатку 2 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п.2 Додатку 8 до Тендерної документації «1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) . Аналогічним(и) договором(ами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір(ори) на постачання товарів, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля, та/або договір(ори) на постачання верстату. 1.1.2. не менше 1-ї копії аналогічного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. копію(ї) документів, що підтверджують факт передачі товару згідно аналогічного договору, зазначеного в довідці та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі.»; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) . Аналогічним(и) договором(ами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір(ори) на постачання товарів, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля, та/або договір(ори) на постачання верстату; не менше 1-ї копії аналогічного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; копію(ї) документів, що підтверджують факт передачі товару згідно аналогічного договору, зазначеного в довідці та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.