Період оскарження умов закупівлі - по 22-08-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 7 005,07 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 35,03 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області |
| ЄДРПОУ: | 38631015 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://kh.dsns.gov.ua |
| Контактна особа: | Данило Каракуця |
| Телефон: | +380577393276 |
| E-mail: | d.karakutsia@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 61013, Україна, Харківська область,Харків, вул. Шевченка, 8 |
7 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Розділом 3 тендерної документації Замовника передбачено наступну вимогу: “УВАГА!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг»; «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та Наказу МІНІСТЕРСТВ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 11.06.2020 р. №1082. Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено електронний підпис цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).” Тендерна пропозиція учасника підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно накласти на тендерну пропозицію у строк, визначений Особливостями кваліфікований електронний підпис (КЕП). 2. Додатком 3 до тендерної документації передбачена наступна вимога: На підтвердження «Вимог щодо якості» надати довідку в довільній формі щодо підтвердження якості товару, а саме: -товар, який постачається, не перебував в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені; -гарантійний термін на Товар повинен бути не менше шести місяців; - товар поставляється згідно технічним умовам на поставку, яка забезпечує цілісність та неушкодженість Товару під час транспортування, завантаження, розвантаження та зберігання; Учасником на виконання цієї вимоги не надано інформації/документів які підтверджують гарантійний термін на товар не менше шести місяців. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку в довільній формі із зазначенням інформації щодо гарантійного терміну на товар.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.