Закупівлю оголошено - 16-01-2025, 11:48. Дата останніх змін - 16-01-2025, 11:48

Молоко коров'яче ультрапастеризоване, пляшка картонна з кришкою, 2,5%, 1000г

Молоко коров'яче ультрапастеризоване, пляшка картонна з кришкою, 2,5%, 1000г ... Державна закупівля - UA-2025-01-16-006110-a Молоко коров'яче ультрапастеризоване, пляшка картонна з кришкою, 2,5%, 1000г від замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ "МАЛЬВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" від 1/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-16-006110-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-16-007847-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-01-2025, 11:48
по 21-01-2025, 09:00

Молоко коров'яче 2,5 % жирності, ультрапастерізоване. Зовнішній вид -однорідна рідина без осаду, пластівців білка та грудочок жиру . на смак та запах чисті, без сторонніх, не притаманних свіжому молоку присмаків та запахів. З легким присмаком пастеризації. Колір білий, рівномірний за всією масою. За мікробіологічними показниками, вмістом пестицидів, токсичних елементів, мікотоксинів, антибіотиків, гормональних препаратів, радіонуклідів - не повинні перевищувати допустимі рівні, що встановлені чинною нормативною документацією.Відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України, нормам харчування.Доставка Товару до харчоблоків та його розвантаження здійснюється за рахунок та засобами Постачальника. Датою постачання товару є дата приймання ЗАМОВНИКОМ партії товару, що підтверджується підписом уповноваженого представника ЗАМОВНИКА на всіх примірниках видаткової накладної. Товар має бути упакований таким чином, щоб забезпечувати його належне збереження та безпеку. Тара, яка має бути використана для пакування та транспортування товару, повинна бути чистою, сухою, неушкодженою, добре запакованою та не повинна мати стороннього запаху. Упаковка повинна бути промаркована. Транспортний засіб повинен бути чистим, сухим, без стороннього запаху, з проведеною дез(сан)обробкою. Водій (експедитор) обов'язково повинен мати копію особистої медичної книжки. Товар поставляється з: видатковими накладними та копіями Сертифікату якості на товар або висновком держаної санітарно-епідеміологічної служби для кожного закладу окремо. Умови постачання Товару – доставка товару здійснюється окремими партіями, впродовж дії договору за адресою : м. Дніпро, вул. Тютюнова, 1 , спеціалізованим транспортом Постачальника та за його рахунок, згідно заявок Покупця, які можуть бути подані в телефонному режимі. Завантажувальні – розвантажувальні роботи за рахунок постачальників. При виникненні претензій щодо кількості чи якості товару, Постачальник повинен усунути недоліки не пізніше 2-х годин з часу отримання претензій від Замовника.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
9400
9 400 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ "МАЛЬВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
ЄДРПОУ:39074148 Досьє YouControl
Контактна особа:Крістіна Миколаївна Тичинська
Телефон:+380665525933
E-mail:csrdi2014@gmail.com
Місцезнаходження:
49015, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ТЮТЮНОВА, будинок 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче ультрапастеризоване, пляшка картонна з кришкою, 2,5%, 1000г

200
штука
49035 , Україна , Дніпропетровська область , м. Дніпро , вул. Тютюнова,1 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Упаковкапляшка картоннаАктивна16-01-2025, 11:47
ВидультрапастеризованеАктивна16-01-2025, 11:47
Наявність кришки (закрутка або клапан)ТакАктивна16-01-2025, 11:47
Масова частка жиру2.5відсотокАктивна16-01-2025, 11:47
Маса нетто1000грамАктивна16-01-2025, 11:47
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 11:48:13
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:16-01-2025, 11:47:32
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Дата виставлення рахунку
          Опис:
          Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом поставки товару , протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару. 3.3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ