Період оскарження умов закупівлі - по 25-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 228 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 286 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 30644336 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://krmisto.gov.ua/ua/tenders/manage/foundation.html |
| Контактна особа: | Надія Анатоліївна Скляр |
| Телефон: | +380675439227 |
| E-mail: | zakupkasanservis@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50036, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, вул. Володимира Зінченка, 6г (стара назва до перейменування топонімів : вул. Бикова) |
1 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надав не всі копії документів (видаткових накладних) на підтвердження виконання завантаженого аналогічного договору зазначеного у довідці. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пп3.1.3 п.1.3. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації . 3) Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 3.1.На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник повинен надати у повному обсязі документи , що підтверджують виконання завантаженого аналогічного договору .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.