Період оскарження умов закупівлі - по 01-07-2025, 00:00
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна -заступник начальника СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua З питань, які стосуються технічної специфікації - Ружицький Юрій Дмитрович, Начальник ЕРНк портового флоту, ном. тел.; 0674486331, (84-16) e-mail: Yu.Ruzhytskyi@imtp.ua 5. Вид предмета закупівлі: послуги. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з проведення щорічного берегового технічного обслуговування радіонавігаційного обладнання та засобів зв’язку ГМЗЛБ суден портофлоту. 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання», за кодом ДК 021:2015 - 50330000-7 8. Кількість товарів, робіт послуг: три послуги (згідно технічного завдання) 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: на території Виконавця, або Замовника, відповідно заявки. 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Замовник оплачує Послуги шляхом здійснення прямого банківського переведення грошових коштів на рахунок Виконавця у безготівковій формі на підставі виставленого Виконавцем рахунку, а також зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка видана Замовнику в установленому законодавством порядку, протягом 60 календарних днів з дня підписання Акта приймання-передачі наданих послуг або Акта наданих послуг та отримання від Виконавця належним чином оформленого рахунку. 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 460 000,00 грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04.07.2025 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 460 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
| ЄДРПОУ: | 01125672 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://seaport.com.ua/ |
| Контактна особа: | Михайліна Ірина Василівна |
| Телефон: | 0487388177 |
| E-mail: | I.MYKHAILINA@IMTP.UA |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Марко Лтд" (далі – Учасник) встановлено наступні невідповідності: Відповідно до вимог п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону), а саме наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, повинен надати Підписану уповноваженою особою Учасника Довідку, за зразком № 1, про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (обов’язково зазначити – найменування, ідентифікаційний код, номер, дата укладання, предмет цього договору) з обов’язковим доданням договору в повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору, документу(ів), що підтверджує(ють) факт надання послуг в повному обсязі за цим договором (акт приймання-передачі наданих послуг тощо) та позитивного листа-відгуку (не менше 1) від замовника, що наведений в даній довідці. Під аналогічним договором слід розуміти Договір на проведення щорічного берегового технічного обслуговування радіонавігаційного обладнання та засобів зв’язку ГМЗЛБ. В порушення цих вимог тендерної документації, Учасником не надано аналогічного договору, предметом якого, окрім технічного обслуговування радіонавігаційного обладнання, було б щорічне берегове технічне обслуговування засобів зв’язку ГМЗЛБ. Враховуючи вищезазначене, прохання надати (способом до завантаження в електронну систему) документи з метою усунення встановлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.