Строк (термін) поставки (передачі) товарів становить один календарний день з моменту подачі заявки, з моменту підписання договору до 31 грудня 2024 року. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. Cуміш сухофруктів зі сливами, ДСТУ 2435, ДСТУ 8494, Паста томатна, Суміш фруктово-ягідна, заморожена
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 6 900,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Житомирський центр розвитку дитини № 55 |
ЄДРПОУ: | 25712612 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Нановська Світлана Петрівна |
Телефон: | +380962318790 |
E-mail: | bronislava1959b@ukr.net |
Місцезнаходження: | 10009, Україна, Житомирська область,місто Житомир, вулиця Кибальчича 5-А |
0 |