Період оскарження умов закупівлі - по 17-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 337 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 379 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
| ЄДРПОУ: | 34167494 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Руслан Петрук |
| Телефон: | +380637488622 |
| E-mail: | petrukruslan1988@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79059, Україна, Львівська область,місто львів, вул.Миколайчука І. будинок 9 |
5 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Відповідно до пункту 3.6. додатку № 1 ТД учасник на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надає Сертифікат відповідності на плити деревинно-стружкові ламіновані класу емісії формальдегіду Е1 учасник надав вищезазначений документ, але він нечинний. 2) Учасник не підписав тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) а наклав УЕП. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до пункту 3.6. додатку № 1 тендерної документації. 2) Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати чинний Сертифікат відповідності на плити деревинно-стружкові ламіновані класу емісії формальдегіду Е1. 2) Накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому та/або на кожен електронний документ окремо
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.