| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 30 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 300 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А1363 |
| ЄДРПОУ: | 08190603 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Позирайло Микола Михайлович |
| Телефон: | +380630478271 |
| E-mail: | a1363zakypivlay@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Дніпропетровська область,село ОРЛІВЩИНА, |
5 |
Військова частина А1363 08190603 Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони ПРОТОКОЛ 09.07.2025 ОРЛІВЩИНА №204 Уповноваженої особи військової частини А1363 ПОЗИРАЙЛО М.М. Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ЮА ПРО" (далі — Учасник) у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі щодо закупівлі «Залізобетонні (модульні ) укриття», (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» : 44210000-5: Конструкції та їх частини) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-06-26-008655-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275), державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Під час детального розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: - Учасником надано ЛИСТ-ПОЯСНЕННЯ вих №430307 від 03.07.2025 про те, що ТОВ «ЮА ПРО» є виробником запропонованого товару, але додана також довідка №240307 від 03.07.2025 не містить ніякої інформації, щодо наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних працівників, робітників відповідної кваліфікації тощо), які мають необхідні знання та досвід. До того ж надана Учасником довідка №250307 від 03.07.2025 також не містить конкретної інформації щодо наявності у Учасника матеріально - технічної бази для здійснення виробництва. - Учасником надано «ПАСПОРТ ВИРОБНИКА» (вих №290307 від 03.07.2025), який не містить інформації, щодо безпосередньої назви виробника товару, також не містить інформації про ТУ згідно якого вироблена продукція, не містить інформацію щодо технічної документації на основі якої виготовлені вироби, не містить жодних конкретних креслень елементів з зазначенням розмірів, не містить умов щодо експлуатації продукції. - Учасником не надано документ, який свідчить про те, що в умовах із надмірним тиском повітряної ударної хвилі менше або рівним 500кПа, конструкція (споруда) витримає даний надмірний тиск повітряної ударної хвилі без руйнування або перекидання її залізобетонних блоків. При цьому Учасником надано «Документ» у вигляді листа на фірмовому бланки Учасника, яким він інформує про відповідність необхідним вимогам. Слід зазначити, що даний лист не є офіційним підтвердженням необхідних вимог. Інформація, про відповідність зазначених вище вимогам, повинна бути підтверджена Документом виданим компетентним органом (про проведення відповідних досліджень, випробувань тощо), про що також було зазначено у відповіді на відповідне питання, що надійшло під час періоду уточнень даної закупівлі. - Надана Учасником у складі пропозиції схема не містить жодних розмірів (ширини всередині, відстань між ліжками, висот всередині приміщення та інших). 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК №2 «ДОКУМЕНТИ (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)»; ДОДАТОК №3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТАКІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ». 3) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275: - виправлена довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно- технічних працівників, робітників відповідної кваліфікації тощо), які мають необхідні знання та досвід. Враховуючи той факт, що в довідці напевно буде додано нову інформацію, на підтвердження перевірки викладеної в довідці інформації, Учасник обов’язково повинен додати завірені копії трудових книжок, а також копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці, документів, що засвідчують допуск до виконання спеціальних видів робіт, а також іншу необхідну інформацію згідно вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі на працівників та посадових осіб, вказаних Учасником в довідці; - виправлена довідка в довільній формі про наявність в учасника матеріально- технічної бази та технологій для гарантованого виконання замовлення; - Сертифікат та/або паспорт виробника продукції/або іншим подібним документом; - Документ, який свідчить про те, що в умовах із надмірним тиском повітряної ударної хвилі менше або рівним 500кПа, конструкція (споруда) витримає даний надмірний тиск повітряної ударної хвилі без руйнування або перекидання її залізобетонних блоків. Інформація, про відповідність зазначених вище вимогам, повинна бути підтверджена документом виданим компетентним органом (про проведення відповідних досліджень, випробувань тощо); - Схема укриття з розміщенням ліжок, вентиляції, твердопаливного котла з зазначенням усіх внутрішніх та зовнішних розмірів приміщення. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 8 Особливостей № 1275 необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій. ВИРІШИВ: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями № 1275. Уповноважена особа КЕП М.ПОЗИРАЙЛО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.