Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00
Потреба 2025 року Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та доповненнями відповідно до постанови КМУ від 05.07.2024 № 782 (далі - Особливості), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням. Закупівля здійснюється згідно наявної потреби. Вид закупівлі: Відкриті торги з особливостями. Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додаток 1 ТД. Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: «Персональний комп’ютер згідно коду ДК 021:2015-30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)», ДК 021: 2015 - 30213000-5 «Персональні комп’ютери»: визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код згідно з Єдиним закупівельним словником «Персональний комп’ютер згідно коду ДК 021:2015-30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)», ДК 021: 2015 - 30213000-5 «Персональні комп’ютери» Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади Очікувана вартість 384000.00 грн. з ПДВ (місцевий бюджет)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 384 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 920 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради |
| ЄДРПОУ: | 40475812 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лариса Лінкевич |
| Телефон: | +380635841615 |
| E-mail: | economist_2011@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 11571, Україна, Житомирська область,Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Древлянська, 12 |
3 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.