Закупівлю оголошено - 30-09-2025, 15:33. Дата останніх змін - 30-09-2025, 15:33

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 за ЄЗС ДК 021:2015: 03210000-6 – зернові культури та картопля

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 за ЄЗС ДК 021:2015: 03210000-6 – зернові культури та картопля... Державна закупівля - UA-2025-09-30-008592-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 за ЄЗС ДК 021:2015: 03210000-6 – зернові культури та картопля від замовника Відділ освіти, культури, молоді та спорту Сосницької селищної ради від 9/30/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-30-008592-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-30-010492-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-09-2025, 15:33
по 03-10-2025, 08:00

Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам (ТУ, ДСТУ), затвердженим в установленому законодавством України порядку, вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Постачальник забезпечує належне санітарне утримання виробничих приміщень, обладнання, інвентарю, а також контролює дотримання працівниками постачальника правил особистої гігієни. Кожна партія товару повинна супроводжуватись видатковою накладною та документами, що підтверджують його якість (висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат/посвідчення про якість та/або декларації виробника, тощо). Поставка товару здійснюється окремими партіями відповідно до замовлення наданого Замовником два рази на місяць. Вантажно – розвантажувальні послуги здійснює постачальник. . Розрахунки здійснюються шляхом оплати Покупцем Товару по факту його поставки після пред'явлення Продавцем документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): рахунку; накладних. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Код товару , визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі:03212100-1Картопля

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
40000
40 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Відділ освіти, культури, молоді та спорту Сосницької селищної ради
ЄДРПОУ:41822072 Досьє YouControl
Контактна особа:Тетяна Коропець
Телефон:+380961291140
E-mail:sosnitsabank@gmail.com
Місцезнаходження:
16100, Україна, Чернігівська область,Сосницький р-н, селище міського типу Сосниця, вулиця. Л.Українки, будинок 3
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

2 500
кілограм
16100 , Україна , Чернігівська область , селище Сосниця , вул.Л.Українки,3 ,
по 01-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Характеристики не суперечать ДСТУ 9221такАктивна30-09-2025, 15:31
КласпершийАктивна30-09-2025, 15:31
Термін збиранняпізняАктивна30-09-2025, 15:31
+ -
Документи
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:30-09-2025, 15:31:47
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:30-09-2025, 15:33:59
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ