Закупівлю оголошено - 18-09-2024, 09:49. Дата останніх змін - 18-09-2024, 09:49

Придбання продуктів харчування для вихованців закладів дошкільної освіти Коростенської міської територіальної громади у 2024 році (крохмаль)

Державна закупівля - UA-2024-09-18-001463-a Придбання продуктів харчування для вихованців закладів дошкільної освіти Коростенської міської територіальної громади у 2024 році (крохмаль) від замовника Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради від 9/18/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-18-001463-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-18-001922-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-09-2024, 09:49
по 23-09-2024, 10:00

Крохмаль картопляний, ДСТУ 4286. Поставка партіями на підставі заявки Замовника по закладам, до 30.12.2024 року.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
12400
12 400,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
ЄДРПОУ:02143212 Досьє YouControl
Сайт:http://osvita-kor.at.ua/index/derzhavni_zakupivlv/0-17
Контактна особа:Оксана Берсенева
Телефон:+380414296283
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
11501, Україна, Житомирська область,Коростенський район, м. Коростень, вул. Грушевського, 66 Г
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крохмаль картопляний, ДСТУ 4286

200
кілограм
11501 , Україна , Житомирська область , м.Коростень, Коростенський район ,
по 30-12-2024


Ідентифікатор профілю: 101601-15620000-161780-40996564
Ідентифікатор реєстру: 74638b6d4c684eff9914fe112b5c8a82
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
2c3066f8afae445e96d2c5f08a4c0516Відповідність ДСТУ 4286Так
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:18-09-2024, 09:49:05
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:18-09-2024, 09:48:15
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Оплата за товар за дійсним договором здійснюється у безготівковій формі. Замовник здійснює оплату Товару Постачальника на підставі товаросупровідних документів (накладної), виписаних на кожний навчальний заклад на отриманий в повному обсязі якісний предмет закупівлі, що відповідають технічним характеристикам Замовника.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
20
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ