Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 139 100 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 45 695,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 274 173 UAH |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 26345736 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Цикалевич Микола Миколайович |
| Телефон: | +380442000503 |
| E-mail: | sadkotender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03151, Україна, м. Київ,Солом'янський район, вул.Святослава Хороброго, будинок 11-А |
1 |
Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Замовник: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7» (далі – ТОВ «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7» або Учасник) Предмет закупівлі: 50340000-0 Послуги з ремонту, технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з ремонту (заміни датчиків давача ваги) автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі (WІМ) на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський км 81+000 (права смуга прямого напрямку руху), М-06 Київ - Чоп км 54+285 (права та ліва смуга зворотного в напрямку руху), М-07 Київ – Ковель – Ягодин км 62+879 (права смуга зворотного в напрямку руху) Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-07-31-008645-a Розглянувши інформацію та/або документи, що подані Учасником - ТОВ «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7» у своїй тендерній пропозиції, Замовником виявлено невідповідності вимогам тендерної документації (далі – ТД), а саме: 1. На вимогу п.1.1. Додатку № 1 ТД, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Інформаційну довідку про наявність в учасника матеріально – технічної бази та технологій, складену за відповідною формою. В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає: Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладнання/устаткування тощо - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в Таблиці. На виконання вказаної вимоги, Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку що підтверджує наявність обладнання та матеріально – технічної бази від 4.08.2025 № 4/08/1. Документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в Довідці надані не в повному обсязі. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання документів, які підтверджують право власності Учасника на зазначене у Довідці обладнання (інвентаризаційні описи/оборотно-сальдову відомість, тощо), згідно вимог п.1.1. Додатку 1 ТД.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.