Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2025, 00:00
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Золочівська сільська рада; Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гнідин, вул. Нова, 1; 04363538 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 3D-принтер (згідно коду ДК 021:2015 - 42990000-2 Машини спеціального призначення різні). 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки товару: с. Гнідин, Бориспільського району, Київської області. Кількість товару: 2 шт. 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 163 998,00 грн. (Сто шістдесят три тисячі дев’ятсот дев’яносто вісім гривень 00 копійок), з ПДВ. 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 15.09.2025 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 08.08.2025 року до 00год00хв 7) умови оплати: Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 банківських днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданої видаткової накладної. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 163 998 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 639,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Золочівська сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04363538 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://zolochivskarada.gov.ua |
| Контактна особа: | Тетяна Вакулюк |
| Телефон: | +380679491459 |
| E-mail: | buhgalterzolochivsr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08340, Україна, Київська область,с. Гнідин, вул. Нова, буд. 1 |
4 |
Вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ФОП "ОЛІЙНИК ВАДИМ ОЛЕГОВИЧ" Предмет закупівлі: 3D-принтер (код за ДК 021:2015 - 42990000-2 Машини спеціального призначення різні) У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити. Таким чином замовник встановлює вимогу щодо подання учасником в складі тендерної пропозиції наступні документи: 1) Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності) про досвід виконання не менше одного аналогічного договору за період 2022-2025 роки (згідно форми) та копії документів*: Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Найменування сторін аналогічного договору Номер та дата аналогічного договору Предмет аналогічного договору Перелік первинних документів (видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) Контактні дані замовника / контрагента (телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності) 1 2 3 4 5 6 7 ____________________________________ ______________ ____________________________ (посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали) Даний документ викладений не у відповідності до п.1 Додатку 1 тендерної документації, а саме в 2 колонці не зазначено всі сторони договору, зазначена лише одна, також не вказано дату договору в колонці 3. Учаснику необхідно надати Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності) про досвід виконання не менше одного аналогічного договору за період 2022-2025 роки (згідно форми) та копії документів з зазначенням двох сторін. 2) Лист-відгук від Замовника, підтверджуючі виконання аналогічного договору, на який є посилання у довідці складеної відповідно до цього пункту. Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації Замовника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням номеру та дати договору. Документ відсутній, що суперечить вимогам п.1 Додатку 1 до тендерної документації. Учаснику необхідно надати Лист-відгук від Замовника, підтверджуючі виконання аналогічного договору, на який є посилання у довідці складеної відповідно до цього пункту. Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації Замовника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням номеру та дати договору; 3. 1.5. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку. Документ видано на іншу особу не на учасника, тобто відсутній, що суперечить вимогам п.1.5 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації. Учаснику необхідно надати Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку. Однак подана тендерна пропозиція учасника ФОП "ОЛІЙНИК ВАДИМ ОЛЕГОВИЧ" не містить вказаних документів (довідок). На виконання вимог Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (на підставі п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), оскільки замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом надання вищевказаних документів (довідок).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.