Період оскарження умов закупівлі - по 26-03-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 236 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 182,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара |
| ЄДРПОУ: | 02066747 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Зуйкова |
| Телефон: | +380662355674 |
| E-mail: | vitatim_2023@dsu.dp.ua |
| Місцезнаходження: | 49045, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, ПРОСПЕКТ НАУКИ будинок 72 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Замовником було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі Документи про вищу освіту та студентські квитки державного зразка, код ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту. В розділі Технічна специфікація Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі», були допущені помилки в опису предмета закупівлі, а саме: перелік інформації, який повинний міститися в документах пр
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
28-04-2025, 00:00
Період оскарження:
з 17-04-2025, 13:34 по 28-04-2025, 00:00
Документи:
Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНИЙ ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРИКЛАДНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ», поданої на процедуру закупівлі Документи про вищу освіту та студентські квитки державного зразка, код ДК 021:2015: 22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту, закупівля № UA-2025-03-20-008131-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. перелік виявлених невідповідностей: учасник у складі тендерної пропозиції надав документ № 2103/03 від 21.03.2025 «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» (файл Довідка аналогічні договора.pdf), яка містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. При перевірці документів, що підтверджують виконання договору виявлена невідповідність, а саме: в довідці зазначений Договір № 28-Т, а на підтвердження інформації наведеної у довідці учасник надав Договір № 28Т-24 (файл Договір_Відгук_ЗДМФУ_дип_студ-2024.pdf). посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1.1.3. «Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)*» Додатку 1.1 до тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» встановлено: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати: аналогічний договір (не менше двох) з усіма додатками до нього; документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі (Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткові накладні/акти наданих послуг/виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів/послуг/робіт та суму, які визначені в аналогічних договорах). лист-відгук від контрагенту згідно з аналогічним договором, який зазначений в довідці та наданий у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасником надана тендерна пропозиція, яка не відповідає вимогам замовника, а саме: учасником зазначений в довідці Договір № 28-Т, а на підтвердження наданий Договір № 28Т-24. Учаснику необхідно виправити виявлену невідповідність шляхом завантаження виправленої інформації та / або документу. 2. перелік виявлених невідповідностей: учасник у складі тендерної пропозиції надав документ № 2103/01 від 21.03.2025 «Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання матеріально-технічної бази та технологій» (файл Довідка обладнання.pdf), в якій найменування обладнання не співпадає з найменуванням обладнання, зазначеного в інвентарній карті обліку основних засобів (файл Інвентарні картки на обладнання.pdf), а саме: в довідці зазначено: планшетний ріжучий плоттер, сервер поточної бази даних, робочі станції (АРМ) локальної обчислювальної мережі, комплект обладнання для зв’язку INTERNET та локальної обчислювальної мережі, а в інвентарній карті обліку основних засобів (відповідно): ріжучий плоттер, системний блок, комп’ютер, модем, комутатор, маршрутизатор, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1.1.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1.1 до тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», зокрема встановлено: Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі наявність офісу, автотранспорту, складу тощо) та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасником надана тендерна пропозиція, яка не відповідає вимогам замовника, а саме: найменування обладнання не співпадає з найменуванням обладнання, зазначеного в інвентарній карті обліку основних засобів. Учаснику необхідно виправити виявлену невідповідність шляхом завантаження виправленої інформації та / або документу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.