Період оскарження умов закупівлі - по 23-05-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 23 677,15 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 118,39 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40506248 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Наталія Гомзякова |
| Телефон: | +380634075064 |
| E-mail: | gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
0 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ТОВ "БУДКОНСАЛТ ІНЖИНІРІНГ" (далі – Учасник). Згідно з пункту 41 Особливостей строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи великий обсяг наданих документів, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, що є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. Уповноважена особа Замовника Наталія ГОМЗЯКОВА
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 02.06.2025 р. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.1. Учасником у складі пропозиції надано інформаційну довідку не за формою Додатку № 2 до Документації, а саме замість слова «РНОКПП» зазначено «Ідентифікаційний код». 1.1. Відповідно до п. 3розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція учасника має складатися в тому числі з довідки, що містить відомості про Учасника (складена згідно з формою, наведеною у Додатку № 2). 1.2. Надати інформаційну довідку за формою Додатку № 2 до Документації відповідно до вимог тендерної документації. 2.1. В довідці про наявність матеріально-технічної бази не зазначено наявність офісного приміщення, мікрометра цифрового, анемометра, що не відповідає вимогі. Також учасником не підтверджено наданням сканованих копій паспортів на вищезазначене обладнання або накладних, а у разі оренди вищезазначеного обладнання з наданням сканованих копій договорів оренди та сканованих копій паспортів. До того ж, слід врахувати, що слово «Шмідта» в довідці зазначено з помилкою. 2.2. Відповідно до п. 1 додатку 3 до Документації у складі пропозиції учасник надає довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника, яка має запевнити Замовника про спроможність виконання робіт з технічного нагляду по об’єкту, а саме: наявність офісного приміщення, обладнання для виконання контролю за дотриманням вимог діючих будівельних норм, а також контролю за якістю, обсягами та вартістю робіт згідно з діючими нормативно-правовими актами України (лазерний далекомір, молоток Шмідта МШ-225, товщиномір, цифровий кутомір, мікрометр цифровий, анемометр) з наданням сканованих копій паспортів на дане обладнання або накладних, а у разі оренди вищезазначеного обладнання з наданням сканованих копій договорів оренди та сканованих копій паспортів. 2.3. Надати оновлену довідку про наявність матеріально-технічної бази з зазначенням усього обов’язкового обладнання та офісного приміщення з виправленням слова «Шмідта» та підтверджуючі документи на обладнання відповідно до вимог тендерної документації. 3.1 У складі пропозиції надана копія договору суборенди нежитлового приміщення № 1/01 від 01.01.25 року без додатку 1 до договору та Акту приймання - передачі, через що замовнику не зрозуміло, а відповідно учасником не підтверджено, чи дійсно дане приміщення вважається переданим суборендодавцю, враховуючи п. 1 розділу 3 зазначеного договору. Тобто вимога наявності офісного приміщення не підтверджена. 3.2. Відповідно до п. 1 додатку 3 до Документації у складі пропозиції учасник надає довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника, яка має запевнити Замовника про спроможність виконання робіт з технічного нагляду по об’єкту, а саме: наявність офісного приміщення, обладнання для виконання контролю за дотриманням вимог діючих будівельних норм, а також контролю за якістю, обсягами та вартістю робіт згідно з діючими нормативно-правовими актами України (лазерний далекомір, молоток Шмідта МШ-225, товщиномір, цифровий кутомір, мікрометр цифровий, анемометр) з наданням сканованих копій паспортів на дане обладнання або накладних, а у разі оренди вищезазначеного обладнання з наданням сканованих копій договорів оренди та сканованих копій паспортів. 3.3. Надати скан копію додатку 1 до договору та Акт приймання - передачі до договору суборенди нежитлового приміщення № 1/01 від 01.01.25 року відповідно до вимог тендерної документації. 4.1 Учасником на підтвердження кваліфікаційних вимог Додатку 3 до Документації надано документи на інженера - кошторисника Хоменко І., надано кваліфікаційний сертифікат серії АР № 015616 від 26.04.2019 р. без підтвердження підвищення кваліфікації за напрямом відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», тобто даний сертифікат не чинний. Також у складі пропозиції надано кваліфікаційні сертифікати на кошторисника та інженера з технічного нагляду у ч/б кольорі з підписом та печаткою, проте замовник вимагав надання скан копій оригіналів чи нотаріально завірених копій, тому дана вимога не виконана. Учасником не підтверджено факт працевлаштування працівників, а саме не надано трудові книжки, що не відповідає вимогам. 4.2. Відповідно до п. 2 Додатку 3 до Документації обов’язково наявність у штаті учасника працівників для здійснення технічного нагляду: - сертифікований провідний інженер з технічного нагляду (будівництво), який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд; сертифікований інженер-проєктувальник з інженерно-будівельного проєктування у частині кошторисної документації. Учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування сертифікованих працівників. На підтвердження наявності зазначених працівників учасник у складі тендерної пропозиції має надати копії трудових книжок та наказів про (призначення) прийняття на роботу або копії наказів про сумісництво, або копії трудових договорів. Учасник повинен надати копію медичної книжки на інженера з технічного нагляду. Надати у складі тендерної пропозиції посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці та протокол/витяг з протоколу/виписку з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці на інженера з технічного нагляду. Наявність обов’язкових документів для надання послуг з технічного нагляду: діючі кваліфікаційні сертифікати: провідного інженера з технічного нагляду, інженера-проєктувальника на інженерно-будівельне проєктування у частині кошторисної документації (скан-копії оригіналів або нотаріально завірених копій відповідних кваліфікаційних сертифікатів учасник надає у складі тендерної пропозиції). 4.3. На інженера - кошторисника Хоменко І., надати кваліфікаційний сертифікат з підтвердженням підвищення кваліфікації за напрямом відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність». Надати скан копії оригіналів чи нотаріально завірені копії кваліфікаційних сертифікатів на кошторисника та інженера з технічного нагляду. Підтвердити факт працевлаштування працівників відповідно до вимог тендерної документації. 5.1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір, що не відповідає вимогам замовника в частині предмету закупівлі. (під аналогічним розуміється договір щодо виконання технічного нагляду за виконанням поточного/капітального ремонту приміщень/будівлі, а надано договір на технічний нагляд капітального ремонту зупинки громадського транспорту.) 5.2 Відповідно до п. 3 Додатку 3 до Документації в учасника має бути досвід виконання аналогічного договору (під аналогічним розуміється договір щодо виконання технічного нагляду за виконанням поточного/капітального ремонту приміщень/будівлі). На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані:- довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору;- копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт/надання послуг за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором. 5.3 Учаснику необхідно надати аналогічний договір у відповідності до вимог тендерної документації. 6.1 На тендерну пропозицію після її подання накладено удосконалений електронний підпис , що не відповідає вимогам тендерної документації. 6.2. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" № 851-IV в редакції від 31.12.2023 року та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" № 2155-VIII в редакції від 01.01.2024 року, а саме документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП учасника повинні відображатися прізвище ім’я та по батькові, для юридичної особи назва посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, для юридичної особи назва та ЄДРПОУ, для фізичної особи-підприємця – ідентифікаційний код / код платника податків. Якщо учасником документи тендерної пропозиції надаються за власноручним підписом уповноваженої особи у сканованому вигляді, в такому випадку на тендерну пропозицію після її подання обов’язково накладається кваліфікований електронний підпис (КЕП) відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» за критеріями, що вказані вище. 6.3 Учаснику потрібно накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.