Поставка товару за цим Договором здійснюється відповідно до заявки протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту її надсилання Постачальнику та згідно орієнтовного графіку постачання (додаток 3) Замовника. Заявка надсилається щотижня шляхом надіслання електронного листа з електронної адреси Замовника ______________________ на електронну адресу Постачальника _____________________. Доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа у зазначений строк, заявка Замовника вважається прийнятою Постачальником у повному обсязі та підлягає виконанню. Доказом, що свідчить про отримання Постачальником Заявки Замовника вважати підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену – @dpsu.gov.ua. Строк поставки товару до 25 грудня 2025 року. Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 181 597,50 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Військова частина 1551 |
ЄДРПОУ: | 45144484 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Богаченко Віктор Іванович |
Телефон: | 380443652429 |
E-mail: | AMazhara@dpsu.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна |
0 |