Строк поставки Товару: до 31 березня 2025р. включно, протягом 3-х робочих днів з моменту отримання Постачальником заявки від Замовника. Поставка Товару здійснюється Постачальником окремими партіями згідно заявки Замовника, яка подається за допомогою інтерактивного способу, телефонним або поштовим зв’язком і являє собою письмове виявлення Замовника. Товар повинен мати відповідне пакування, яке відповідає характеру товару та забезпечує його цілісність та збереження його якості під час транспортування. Доставка Товару здійснюється транспортом Постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок Постачальника. .Термін придатності Товару на день поставки повинен становити не менш 90% від загального терміну зберігання, передбаченого виробником.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 55 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ АФАНАСІЯ І ОЛЬГИ ТРОПІНИХ" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 02004120 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Агаркова Людмила |
Телефон: | 380958732260 |
E-mail: | TROPINKA-2016@UKR.NET |
Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область,Херсон, 73000, Херсонська обл., місто Херсон, ВУЛИЦЯ КОМАРОВА, будинок 2 |
0 |