Поставка товару за даним договором здійснюється Продавцем в кількості та асортименті, погоджених сторонами згідно видаткових накладних, складених відповідно Специфікації, що є невід’ємною частиною договору. Поставка товару здійснюється за рахунок Продавця до кімнати зберігання за адресою: м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая 54, за рахунок Продавця. Строк поставки товару: не пізніше 31.07.2025 року.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 31 311,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 38563265 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.smp.zp.ua |
| Контактна особа: | Ольга Заверіко |
| Телефон: | +30504201190 |
| E-mail: | tendertmozp@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 69057, Україна, Запорізька область,м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 |
3 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.