Період оскарження умов закупівлі - по 13-08-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 3 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 16,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" |
| ЄДРПОУ: | 34239034 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://infotech.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Соловар |
| Телефон: | +380443634333 |
| E-mail: | olena.solovar@infotech.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04050, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 15 Б |
0 |
Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, далі - Особливості, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРИМА-5» (код за ЄДРПОУ 31800434) з ціною 3 300,00 грн, далі – Учасник, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме, Уповноваженою особою Учасника не підписано наступні документи, та ці документи не містять відтиску печатки учасника (або на кожен з цих документів не накладено електронного підпису): - лист за вих. № 0808-2 від 08.08.2025; - гарантійний лист щодо виконання зобов’язань за вих. № 0808-3 від 08.08.2025; - лист за вих. № 0808-6 від 08.08.2025; - лист за вих. № 0808-4 від 08.08.2025; - лист за вих. № 0808-5 від 08.08.2025; - лист за вих. № 0808-1 від 08.08.2025. (вимога пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації); Враховуючи викладене, на виконання вимог пункту 43 Особливостей та умов тендерної документації, вимагаємо виправити/усунути вищевказані невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель шляхом завантаження Учасником в електронну систему закупівель вищезазначених документів, що містять підпис Уповноваженої особи учасника та відтиск печатки, або на кожному з яких буде накладено електронний підпис, що вимагається Замовником у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.