Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 93 786,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 468,93 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110 |
| ЄДРПОУ: | 33252672 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Положевець |
| Телефон: | +380324932153 |
| E-mail: | 2tgrlviv@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
1. На відповідність вимогам пункту 4 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" документації для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, Учасник повинен надати у складі пропозиції ряд документів шляхом їх завантаження в електронну систему закупівель, в тому числі: 1.1. "4.1. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів пропозиції та/або договору, а саме: 4.1.1. Для юридичної особи: 1) для керівника учасника – документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників тощо), а також наказ про призначення; 2) для іншої посадової особи учасника (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі: - документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників/виписку з протоколу зборів засновників та/або наказ про призначення тощо); - довіреність (оригінал) із зазначенням обсягу повноважень, прізвища, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії." Учасником ТОВ "ПРІНТ СІСТЕМ" було надано у складі пропозиції документи, що вимагаються даним пунктом, частково, а саме: надано лише Протокол № 1 Загальних зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРІНТ СІСТЕМ" від 03.03.2015, наказ про призначення керівника Учасника відсутній у складі пропозиції. Для усунення даної невідповідності необхідно надати наказ про призначення керівника Учасника. 1.2. "4.13. Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видану контролюючим органом за основним місцем обліку платника, дійсну на момент подання пропозиції." Учасником ТОВ "ПРІНТ СІСТЕМ" не було надано у складі пропозиції вищезазначений документ, що не відповідає вимогам документації даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати вищезазначену довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видану контролюючим органом за основним місцем обліку платника, дійсну на момент подання пропозиції (або на момент виправлення невідповідностей). 2. На відповідність вимогам Додатку 2 до документації для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)", учасник має надати в складі пропозиції ряд документів, в тому числі: 2.1. "10.4. Скан-копію документа, який підтверджує що Учасник є виробником даного товару; якщо Учасник не є виробником товару, що входить до складу предмету закупівлі, то він повинен надати лист від виробника продукції, або його офіційного представництва на території України, який підтверджує гарантійні зобов'язання у повному обсязі. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування запропонованого Товару." Учасником ТОВ "ПРІНТ СІСТЕМ" надано у складі пропозиції вищезазначений документ у файлі "Авторизаційний лист", проте в ньому наявні невідповідності, а саме: відсутнє посилання на дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу. Для усунення даної невідповідності необхідно надати Скан-копію документа, який підтверджує що Учасник є виробником даного товару; якщо Учасник не є виробником товару, що входить до складу предмету закупівлі, то він повинен надати лист від виробника продукції, або його офіційного представництва на території України, який підтверджує гарантійні зобов'язання у повному обсязі. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування запропонованого Товару. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.