Закупівлю оголошено - 24-06-2025, 16:01. Дата останніх змін - 14-07-2025, 13:04

Багатофункціональні пристрої (30230000-0 – Комп’ютерне обладнання)

Багатофункціональні пристрої (30230000-0 – Комп’ютерне обладнання)... Державна закупівля - UA-2025-06-24-011619-a Багатофункціональні пристрої (30230000-0 – Комп’ютерне обладнання) від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110 від 6/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-24-011619-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-06-2025, 16:01
по 28-06-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-06-2025, 14:00
по 03-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами)

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
93786.6
93 786,60 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:468,93 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110
ЄДРПОУ:33252672 Досьє YouControl
Контактна особа:Юлія Положевець
Телефон:+380324932153
E-mail:2tgrlviv@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Багатофункціональні пристрої ( ...
93 786,60 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Багатофункціональний пристрій Canon iR2224n + Wi-Fi (5941C002)

3
штука
Україна Львівська область
по 25-07-2025
30232110-8
Лазерні принтери


+-
Документи
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:24-06-2025, 16:01:49
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-06-2025, 16:01:49
          Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ТОВ "ПРІНТ СІСТЕМ"   Досьє YouControl
          Строк розгляду пропозиції:
          з 03-07-2025 по 11-07-2025
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 14, квартира 59, 02096, Олександр Овдиенко
          Остаточна пропозиція:
          92 880 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          08-07-2025, 15:31

          Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

          Дата публікації: 07-07-25, 10:10:34
          24

          1. На відповідність вимогам пункту 4 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" документації для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, Учасник повинен надати у складі пропозиції ряд документів шляхом їх завантаження в електронну систему закупівель, в тому числі: 1.1. "4.1. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів пропозиції та/або договору, а саме: 4.1.1. Для юридичної особи: 1) для керівника учасника – документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників тощо), а також наказ про призначення; 2) для іншої посадової особи учасника (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі: - документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників/виписку з протоколу зборів засновників та/або наказ про призначення тощо); - довіреність (оригінал) із зазначенням обсягу повноважень, прізвища, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії." Учасником ТОВ "ПРІНТ СІСТЕМ" було надано у складі пропозиції документи, що вимагаються даним пунктом, частково, а саме: надано лише Протокол № 1 Загальних зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРІНТ СІСТЕМ" від 03.03.2015, наказ про призначення керівника Учасника відсутній у складі пропозиції. Для усунення даної невідповідності необхідно надати наказ про призначення керівника Учасника. 1.2. "4.13. Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видану контролюючим органом за основним місцем обліку платника, дійсну на момент подання пропозиції." Учасником ТОВ "ПРІНТ СІСТЕМ" не було надано у складі пропозиції вищезазначений документ, що не відповідає вимогам документації даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати вищезазначену довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видану контролюючим органом за основним місцем обліку платника, дійсну на момент подання пропозиції (або на момент виправлення невідповідностей). 2. На відповідність вимогам Додатку 2 до документації для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)", учасник має надати в складі пропозиції ряд документів, в тому числі: 2.1. "10.4. Скан-копію документа, який підтверджує що Учасник є виробником даного товару; якщо Учасник не є виробником товару, що входить до складу предмету закупівлі, то він повинен надати лист від виробника продукції, або його офіційного представництва на території України, який підтверджує гарантійні зобов'язання у повному обсязі. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування запропонованого Товару." Учасником ТОВ "ПРІНТ СІСТЕМ" надано у складі пропозиції вищезазначений документ у файлі "Авторизаційний лист", проте в ньому наявні невідповідності, а саме: відсутнє посилання на дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу. Для усунення даної невідповідності необхідно надати Скан-копію документа, який підтверджує що Учасник є виробником даного товару; якщо Учасник не є виробником товару, що входить до складу предмету закупівлі, то він повинен надати лист від виробника продукції, або його офіційного представництва на території України, який підтверджує гарантійні зобов'язання у повному обсязі. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування запропонованого Товару. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель.

          Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-07-25, 10:10:34
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-06-24-011619-a-a1
          Номер договору:
          31/310
          Дата підписання договору:
          14-07-2025, 09:00
          Строк дії договору:
          з 14-07-2025 по 31-12-2025
          92 880 UAH
          Ціна договору
          77 400 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВ "ПРІНТ СІСТЕМ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          92 880 UAH, з ПДВ
          Інформація про субпідрядника:
          -
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          02-07-2025, 11:40:17
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          + -
          Документи тендеру
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:24-06-2025, 16:05:52
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ