| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 327 660 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 638,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А1048 |
| ЄДРПОУ: | 07703437 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ілля Миргородченко |
| Телефон: | +380638859373 |
| E-mail: | i.i.myrgorodchenko@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 17024, Україна, Чернігівська область,селище Десна, не застосовується |
2 |
Доброго дня! Просимо Вас будь-ласка внести зміни згідно протоколу: ПРОТОКОЛ № 4/4 РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ 05.03.2025 селище Десна З метою забезпечення принципів максимальної економії державних коштів, ефективності закупівель, добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях, керуючись положеннями Закону України “Про Оборонні закупівлі”, Закону України “Про публічні закупівлі”, Постанови Кабінету Міністрів України “Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” від 11 листопада 2022 р. № 1275, з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України ”Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі — Особливості), уповноваженою особою військової частини А1048, ВСТАНОВЛЕНО: Розгляд пропозиції учасника-переможця закупівлі: ТОВ "ЕЛЬКАМІНО" (ЄДРПОУ 39415556), поданої на участь у спрощеній процедурі закупівлі: Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-23-000718-a Предмет закупівлі: Сенсорна інтерактивна LCD-панель ELPIX Z3 98`` в комплекті зі стійкою (ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) Під час розгляду питання порядку денного встановлено: За результатами розгляду пропозиції ТОВ "ЕЛЬКАМІНО" (ЄДРПОУ 39415556) було встановлено, що пропозиція вказаного учасника не відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення). Невідповідність: Учасник не подав у складі пропозиції документи, зазначені у п.п. 4, 5 п. 2 “Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження” розділу IІI “Інструкція з підготовки пропозиції” Оголошення, а саме: 4. Копія документа, що підтверджує повноваження особи на укладення договору та підписання документів, які передбачені вимогами замовника від імені учасника під час проведення процедури закупівлі (наказ про призначення особи на посаду керівника, та/або протокол та/або витяг з протоколу загальних зборів, та/або довіреність, та/або доручення тощо) (для юридичних осіб). 5. Копія документу про реєстрацію платника податку (податку на додану вартість, єдиного податку тощо), за наявності такої реєстрації. Учасник має виправити: Учасник має подати заповнені документи, згідно вищезазначених вимог, які розміщені у п.п. 4, 5 п. 2 розділу IІI Оголошення. Відповідно до вимог п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 (далі – Особливості ПКМУ №1275): у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Згідно з положеннями п.43 Особливостей ПКМУ №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. З огляду на вищезазначене, вказаний недолік пропозиції підпадає під виправлення невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. За результатом розгляду вказаного питання, ВИРІШЕНО: 1. Прийняти рішення про розміщення відносно ТОВ "ЕЛЬКАМІНО" (ЄДРПОУ 39415556) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, а саме: Учасник не подав у складі пропозиції документи, зазначені у п.п. 4, 5 п. 2 “Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження” розділу IІI “Інструкція з підготовки пропозиції” Оголошенн. 2. Оприлюднити даний протокол у системі Prozorro згідно вимог ст. 10 Закону. Уповноважена особа із закупівель військової частини А1048 Ілля МИРГОРОДЧЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.