| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 295 350,30 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 476,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | 3 ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ОДЕСЬКИЙ ВУЗОЛ УРЯДОВОГО ЗВ'ЯЗКУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 34264453 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марина Болгар |
| Телефон: | +380502826480 |
| E-mail: | m.bolhar@cip.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
5 |
За результатами розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі ФОП Мамалиги Вікторії Сергіївни виявлено невідповідності в інформації, яка вимагалась в документації для проведення спрощеної закупівлі, а саме: відповідно до вимог підпункту 6 пункту 14 учасник має надати сканований оригінал/копію витягу з реєстру платників ПДВ – у разі сплати учасником ПДВ, або сканований оригінал або копія витягу з реєстру платників єдиного податку – у разі сплати учасником єдиного податку. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції такої інформації та документів не надано; відповідно до вимог підпункту 7 пункту 14 учасник має надати інформацію/довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) або документи, що підтверджують виконання учасником заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку і на умовах, визначених законодавством. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції такої інформації та документів не надано; відповідно до вимог підпункту 8 пункту 14 учасник має надати відомості з Єдиного реєстру боржників, щодо яких відкрито справу про банкрутство (неплатоспроможність) про відсутність інформації щодо учасника закупівлі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції такої інформації та документів не надано. Відповідно до абзацу 6 пункту 8 постанови КМУ «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11.11.2022 № 1275, з метою забезпечення права учасника спрощеної закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, надати учаснику 24 години на виправлення невідповідностей шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнених або нових документів, а саме: 1. сканований оригінал/копію витягу з реєстру платників ПДВ – у разі сплати учасником ПДВ, або сканований оригінал або копія витягу з реєстру платників єдиного податку – у разі сплати учасником єдиного податку; 2. інформацію/довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) або документи, що підтверджують виконання учасником заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку і на умовах, визначених законодавством; 3. інформацію/відомості про відсутність учасника закупівлі в Єдиному реєстрі боржників, щодо яких відкрито справу про банкрутство (неплатоспроможність).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.