Період оскарження умов закупівлі - по 24-04-2025, 00:00
Закупівля здійснюється із застосуванням процедури Відкриті торги з особливостями. відповідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 837 755,21 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 38 377,55 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна установа "Чернігівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України" |
| ЄДРПОУ: | 38509742 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://cn.cdc.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Тетяна Шульга |
| Телефон: | +380462774180, +380462774703 |
| E-mail: | 774744@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 14002, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, вул. Любецька, буд. 11а |
4 |
Шановний учаснику, виставляємо Вам вимоги про невідповідність: 1. В Додатку 3 до тендерної документації «ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ"», а саме в абзацах 1 та 2 не вказана назва вашої організації. 2. В Додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» в п. 1. Документи для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям визначених в статті 16 Закону виявлені невідповідності: 2.1. Вами не надано підтверджуючої інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, який підтверджує право власності / володіння / користування тощо відповідним майном, а саме: - договори оренди на офісне приміщення та склад, Договір про використання автомобіля службового; - деякі позиції, які вказані у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, відсутні в інвентаризаційному описі необоротних активів від 01.04.2025 р. 2.2. Вами надана недостовірна інформація щодо штатного робітника Максименка О.М. ( невідповідність зазначених посад в наданих документах, неузгодження дат в документах). Просимо надати пояснення та виправити невідповідність. 2.3. Вами надано Договори ЦПХ не в повному обсязі. Просимо надати в повному обсязі. 2.4. згідно критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Вами була надана Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № 207 від 25.04.2025 р., де вказано два аналогічних договори. Надана інформація не відповідає нашому критерію: - договір № 635 від 14.11.2024р – вказан код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація, замість 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи; - договір № 1 від 09.01.2024 р – це договір підряду, де взагалі ДК 021:2015 не прописаний. 2.5. Наданий Вами Лист- відгук від ТОВ «РЕМ БУД ЕКСПРЕС», який є підрядником не відповідає нашому критерію, так як відгук повинен бути від Замовника. Просимо надати відповідний відгук. 3. Згідно п. 12 Додаткових вимог Додатку 2 до тендерної документації Учасник разом з Тендерною пропозицією (Додаток №3 до тендерної документації) надає розрахунки, в тому числі Дефектний акт. Вами був надані дефектні акти, в яких невірно вказаний предмет закупівлі. 4. Згідно п. 9 «Інші документи» Додатку 2 до тендерної документації не надано гарантійний лист довільної форми, у якому учасник гарантує що країнами походження будівельних матеріалів, не є Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, та що учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран. 5. Не надано гарантійні листи щодо пунктів 15,17,18 «Додаткові вимоги» Додатку 2 до тендерної документації. 6. Документи, які складаються учасником, повинні бути сформовані станом не раніше дати оголошення цієї закупівлі. Вами наданий Інвентаризаційний опис необоротних активів від 01.04.2025 р., а його дата раніше дати оголошення цієї закупівлі. Просимо усунити вищевказані невідповідності та надати відповідні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.