Закупівлю оголошено - 28-04-2025, 14:28. Дата останніх змін - 14-07-2025, 00:00

Послуги з постачання готових страв для харчування хворих

Послуги з постачання готових страв для харчування хворих... Державна закупівля - UA-2025-04-28-007148-a Послуги з постачання готових страв для харчування хворих від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" від 4/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-28-007148-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-28-007450-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-04-2025, 14:28
по 09-05-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-04-2025, 14:28
по 12-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 12-05-2025, 11:36
по 12-05-2025, 12:05

Період оскарження умов закупівлі - по 09-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
8436000
8 436 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:42 180 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
ЄДРПОУ:34549336 Досьє YouControl
Контактна особа:Погоріла Яна Вікторівна
Телефон:380463738390
E-mail:pcml_buh@ukr.net
Місцезнаходження:
17500, Україна, Чернігівська область,Прилуки, вул.Київська, 56
2



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Протягом грудня 2024 – квітня 2025 років Комунальним некомерційним підприємством «Прилуцька центральна міська лікарня» (далі - Замовник) було тричі проведено відкриті торги з особливостями щодо закупівлі послуг харчування (закупівлі за ідентифікаторами: UA-2024-12-26-010704-а, UA-2025-01-24-012297-а, UA-2025-02-19-010214-а), які не відбулися, в результаті невідповідностей тендерних пропозицій учасників таких закупівель технічним характеристикам тендерної документації Замовника. Четверта закупівля (ідентифікатор: UA-2025-04-28-007148-a) була оскаржена одним з учасників до Антимонопольного комітету України. На період оскарження Замовником було укладено договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей, що затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 року. Станом на сьогоднішній день подальша потреба Замовника в послугах харчування змінилася в частині кількості ліжко-днів, а відповідно, й кількості комплектів харчування хворих. Також зменшується і очікувана вартість закупівлі. З метою забезпечення послугами харчування пацієнтів, які знаходитимуться на стаціонарному лікуванні в Комунальному некомерційному підприємстві «Прилуцька центральна міська лікарня» у 2025 році та враховуючи, як зауваження органу оскарження - Антимонопольного комітету України, так і зміни кількісних характеристик предмету закупівлі є необхідність внести зміни до тендерної документації Замовника. На цьому етапі Закупівлі зазначені вимоги неможливо внести та, відповідно, виправити тендерну документацію Замовника, тому постала потреба у проведенні нової закупівлі. Відповідно підпункту 1 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи вищевикладене, Закупівля підлягає відміні.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

14-07-2025, 00:00

Період оскарження:

з 03-07-2025, 11:41 по 14-07-2025, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з постачання готових с ...
8 436 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 12-05-2025, 11:36
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Харчування дітей від 1 до 18 років (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)

230
комплект
17500 Україна Чернігівська область Прилуки вул.Київська, 56
по 31-12-2025
55510000-8
Послуги їдалень


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Харчування вагітних та породіль (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)

400
комплект
17500 Україна Чернігівська область Прилуки вул.Київська, 56
по 31-12-2025
55510000-8
Послуги їдалень


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Харчування хворих на цукровий діабет (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)

6 300
комплект
17500 Україна Чернігівська область Прилуки вул.Київська, 56
по 31-12-2025
55510000-8
Послуги їдалень


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Харчування основного контингенту хворих (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)

21 400
комплект
17500 Україна Чернігівська область Прилуки вул.Київська, 56
по 31-12-2025
55510000-8
Послуги їдалень


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Харчування основного контингенту хворих (дієтичне харчування)(номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)

8 600
комплект
17500 Україна Чернігівська область Прилуки вул.Київська, 56
по 31-12-2025
55510000-8
Послуги їдалень


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Харчування післяопераційних хворих (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)

800
комплект
17500 Україна Чернігівська область Прилуки вул.Київська, 56
по 31-12-2025
55510000-8
Послуги їдалень


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Покращене харчування військовослужбовців (норма № 5 (лікувальна)) (номенклатурна позиція ДК 021:2015 - 5551100-5 - послуги їдалень та інших кафе закритого типу)

20 000
комплект
17500 Україна Чернігівська область Прилуки вул.Київська, 56
по 31-12-2025
55510000-8
Послуги їдалень


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення НЕ підписано
Ім'я:
Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний»   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 03-07-2025 по 11-07-2025
Статус:
переможець розглядається кваліфікаційною комісією
Контактна інформація:
Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, пров. Залізничний,13, 17500, Андрій Трепаченко
Остаточна пропозиція:
8 113 680 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 198 040 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний»   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-05-2025 по 28-05-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, пров. Залізничний,13, 17500, Андрій Трепаченко
Остаточна пропозиція:
8 113 680 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 198 040 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-05-2025, 15:01
Період подачі оскарження:
по 01-06-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 23-05-25, 13:32:18
24

Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено: 1) Згідно п.п. 2.5 п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає «Надати довідку (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність в штаті інженера – технолога громадського харчування з досвідом роботи по організації лікувального харчування для різних категорій хворих у урахуванням профілю харчування зі стажем роботи не менше п’яти років (надати копію диплому)», при цьому у тендерній документації Замовника зазначено, що «під скан-копією розуміється кольорова сканована копія з оригіналу документу.». Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано файл «8.1 Диплом Цюпко.pdf», який містить чорно-білу скановану копію диплому Г-ІІ № 168999 виданий 27 червня 1979 р. Новіковій Галині Григорівні; Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, кольорову скан – копію диплому. 2) Згідно п.п. 2.6 п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає «Для підтвердження наявності працівників, які будуть залученні до надання послуг надати: копії трудових книжок (сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника) або наказів про призначення, або копії витягів з наказів про призначення, або розпоряджень, або копії трудових договорів, або копії цивільно-правового договору (чинних на період надання послуг)», при цьому «під скан-копією розуміється кольорова сканована копія з оригіналу документу.». Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано файл «14. Трудова книжка Цюпко Г.Г..pdf», який містить чорно-білу скановану копію Трудової книжки АТ-І № 4318671, дата заповнення 16.08.1977 р. виданої Цюпко (Новіковій) Галині Григорівні; Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, скан–копії трудової книжки (сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника) Цюпко (Новікової) Галини Григорівни.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 24-05-25, 13:32:18
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-05-2025 по 27-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вулиця Ялинкова, будинок 60/1, офіс 53, 02121, Ірина Моргунова
Остаточна пропозиція:
8 089 875 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 174 235 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 26-05-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 12-05-2025 по 20-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ХОТКЕВИЧА ГНАТА 13, 01001, Антон Римар
Остаточна пропозиція:
7 911 350 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
7 911 350 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 25-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 15-05-25, 08:57:07
24

Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено: 1) Згідно п.п. 1.2 п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає «Надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність автотранспорту у достатній для надання послуги кількості, скан-копію** свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або договір оренди/суборенди, лізингу/сублізингу транспортного засобу, скан – копію договору на проведення дезінфекції транспортних засобів учасника та останнього акту здачі – приймання наданих послуг за таким договором, датованого поточним роком. …** Тут і надалі під скан-копією розуміється кольорова сканована копія з оригіналу документу.» Учасником надано не кольорові скан – копії оригіналів наступних документів: - Договір № 03/12 оренди автомобіля від 03 грудня 2024 року; - Договір № 08/10 оренди автомобіля від 08 жовтня 2024 року; - Договір № 13/12 про надання послуг від 13 грудня 2024 року; - Акт надання послуг № 8 від 01 травня 2025 р. до договору № 13/12 про надання послуг від 13 грудня 2024 року; Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, кольорові скан – копії оригіналів перелічених вище документів. 2) Згідно п.п. 2.6 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає «Для підтвердження наявності працівників, які будуть залученні до надання послуг надати: копії трудових книжок (сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника) або наказів про призначення, або копії витягів з наказів про призначення, або розпоряджень, або копії трудових договорів, або копії цивільно-правового договору (чинних на період надання послуг).;». Учасником надано не кольорові скан – копії оригіналів наступних документів: Наказ 36-К від 19.12.2024 р. та Наказ № 6 від 19.02.2024 р. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, кольорові скан – копії оригіналів перелічених вище документів. 3) Згідно п.п. 2.2 п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає «Надати довідку (інформацію) в довільній формі про проходження медичного огляду та скан – копії особових медичних книжок кухарів з відмітками про проходження ними обов’язкового профілактичного огляду відповідно до Наказу МОЗ України від 23.07.2002 р. № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами);». Учасником не надано скан – копію особової медичної книжки кухаря – Махновська Тетяна Юріївна. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, скан – копію особової медичної книжки кухаря - Махновська Тетяна Юріївна. 4) У п.п. 2.4. п.2 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен «Надати довідку (інформацію) в довільній формі про проходження медичного огляду та скан – копії особових медичних книжок водіїв з відмітками про проходження ними обов’язкового профілактичного огляду відповідно до наказу МОЗ України від 23.07.2002 р. №280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами)». Учасником надано довідку (інформацію) в довільній формі про проходження медичного огляду. Скан – копії особових медичних книжок водіїв відсутні. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, скан – копії особових медичних книжок водіїв. 5) У п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати «Учасник у складі пропозиції, крім усього зазначеного вище та з метою підтвердження проходження періодичних випробувань автотранспорту, також надає результат(-и) санітарно-мікробіологічного(-них) дослідження(-нь) (змивів зі стін, стелі, підлоги та дверей) автотранспорту у 2024 або 2025 році (найменування показників, щодо яких мають бути проведені санітарно-гігієнічні випробування - бактерії групи кишкової палички). Вказаний висновок повинен бути виданий на ім’я учасника (у разі використання власного автотранспорту). Учасником надано не кольорові скан – копії наступних документів: експертний висновок № БР-000535 з/24 від 16 грудня 2024 р.; експертний висновок № БР-000536 з/24 від 16 грудня 2024 р. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, кольорові скан – копії оригіналів перелічених вище документів. 6) У п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати «Оригінал або належним чином завірена копія діючого документу, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі.» Учасником надано не кольорову скан – копію протоколу проведення гігієнічного навчання та прийому заліку працівників ТОВ «Київпромсервіс 1» від 12.02.2025 року. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, кольорову скан – копію оригіналу протоколу. 7) У п. 9 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати «Надати скан-копію актів, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти. Акт має бути виданий не пізніше квітня 2024 р.;» Учасником надано не кольорову скан – копію акту від 07.03.2025 року № 453-29. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, кольорову скан – копію акту.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 16-05-25, 08:57:07

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
7 911 350 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
7 911 350 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
11-05-2025, 22:45:32
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
1. Довідка МТБ.pdf.p7s, довідка (інформацію) в довільній формі про наявність складських приміщень, довідка (інформацію) в довільній формі про наявність автотранспорту
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
6. довідка про працівників.pdf.p7s, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
8 089 875 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 174 235 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаються
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
09-05-2025, 17:26:27
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
1.1. Довідка наявність складського приміщення.doc.p7s, довідка (інформацію) в довільній формі про наявність складських приміщень, довідка (інформацію) в довільній формі про наявність автотранспорту
Доказ:
Документ
1.2. Довідка наявність автотранспорту.doc.p7s, довідка (інформацію) в довільній формі про наявність складських приміщень, довідка (інформацію) в довільній формі про наявність автотранспорту
Доказ:
Документ
Дослідження автотранспорту 1759.pdf, довідка (інформацію) в довільній формі про наявність складських приміщень, довідка (інформацію) в довільній формі про наявність автотранспорту
Доказ:
Документ
Дослідження автотранспорту 8611.pdf, довідка (інформацію) в довільній формі про наявність складських приміщень, довідка (інформацію) в довільній формі про наявність автотранспорту
Доказ:
Документ
Протокол технічного огляду 1759.pdf, довідка (інформацію) в довільній формі про наявність складських приміщень, довідка (інформацію) в довільній формі про наявність автотранспорту
Доказ:
Документ
Протокол технічного огляду 8611.pdf, довідка (інформацію) в довільній формі про наявність складських приміщень, довідка (інформацію) в довільній формі про наявність автотранспорту
Доказ:
Документ
Правове підтвердження матеріальних цінностей.pdf, довідка (інформацію) в довільній формі про наявність складських приміщень, довідка (інформацію) в довільній формі про наявність автотранспорту
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
2.1. Довідка про наявність у штаті кухарів з досвідом.doc.p7s, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
2.3. Довідка про наявність у штаті водіїв з досвідом.doc.p7s, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
2.5. Довідка про наявність у штаті інженера-технолога з досвідом.doc.p7s, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
2.2. Довідка про проходження медичного огляду штату кухарів.doc.p7s, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
2.4. Довідка про проходження медичного огляду штату водіїв.doc.p7s, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
Диплом технолог Мельниченко В.В..PDF, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
Медична книжка Атаєва П..pdf, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
Медична книжка водій-експедитор Марков О.В..pdf, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
Медична книжка Завалєєв І.М..pdf, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
Медична книжка Кулинич Т.М..pdf, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
Медична книжка Мельниченко В.В..pdf, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
Медична книжка Турбабін Р.Ф..pdf, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
Наказ водій Турбабін Р.Ф..PDF, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
Наказ кухар Атаєва П..PDF, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
Наказ кухар Кулинич Т.М..PDF, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
Наказ на водія Завалєєв І.М..PDF, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
Наказ на водія Марков О.В..PDF, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
Наказ розпорядження Мельниченко В.В..PDF, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Комунальне підприємство Прилуцької міської ради комбінат шкільного харчування «Шкільний»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
8 113 680 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 198 040 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
08-05-2025, 15:28:38
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2. Довідка про наявність складських приміщень.pdf.p7s, довідка (інформацію) в довільній формі про наявність складських приміщень, довідка (інформацію) в довільній формі про наявність автотранспорту
Доказ:
Документ
3. Довідка про наявність автотранспорту.pdf.p7s, довідка (інформацію) в довільній формі про наявність складських приміщень, довідка (інформацію) в довільній формі про наявність автотранспорту
Доказ:
Документ
3.1 Свідоцтва про реєстрацію ТЗ.pdf.p7s, довідка (інформацію) в довільній формі про наявність складських приміщень, довідка (інформацію) в довільній формі про наявність автотранспорту
Доказ:
Документ
3.2 Договір на дезінфекцію автотранспорту.pdf.p7s, довідка (інформацію) в довільній формі про наявність складських приміщень, довідка (інформацію) в довільній формі про наявність автотранспорту
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
7. Довідка про мед огляд водіїв.pdf.p7s, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
5.3 Мед. книжка Яременко.pdf.p7s, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
6. Довідка про наявність водіїв.pdf.p7s, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
7.1 Мед книжка Коваленко.pdf.p7s, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
4. Довідка про наявніст кухарів.pdf.p7s, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
5. Довідка про мед огляд кухарів.pdf.p7s, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
8. Довідка про наявність інженера - технолога.pdf.p7s, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
7.2 Мед книжка Мірошніченко.pdf.p7s, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
8.2 Мед книжка Цюпко.pdf.p7s, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
5.2 Мед книжка Ляльченко.pdf.p7s, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
9. Витягі з наказі Гордієнко.pdf.p7s, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
10. Витяг з наказу Ляльченко.pdf.p7s, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
12. Витяг з наказу Коваленко.pdf.p7s, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
5.1Мед. книжка Гордієнко.pdf.p7s, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
13. Витягі з наказі Мірошниченко.pdf.p7s, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
11. Витягі з наказів Ярьоменко.pdf.p7s, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
8.1 Диплом Цюпко.pdf.p7s, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
14. Трудова книжка Цюпко Г.Г..pdf.p7s, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
26.1. Витяг з наказу на Конашкову С.Б..pdf.p7s, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
Доказ:
Документ
26.3. Мед. книжка Конашкова.pdf.p7s, довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено28-04-2025, 14:28:46
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено29-04-2025, 13:02:19
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено29-04-2025, 13:10:48
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено29-04-2025, 13:11:27
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено30-04-2025, 13:16:45
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено01-05-2025, 13:23:53
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено02-05-2025, 11:48:28
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 13:58:01
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 14:28:29
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 14:28:29
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 14:28:29
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 14:28:29
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 14:28:29
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 14:28:29
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 13:01:47
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 13:01:48
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 13:01:48
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 13:01:48
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 13:01:48
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 13:01:49
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 13:01:49
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 13:01:49
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 13:01:50
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 12:55:56
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 12:55:56
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 12:55:57
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 12:55:57
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 12:55:57
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 12:55:58
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 12:55:58
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 12:55:58
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 12:55:59
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 12:55:59
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 13:23:30
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 13:23:30
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 13:23:30
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 13:23:31
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 13:23:31
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 13:23:31
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 13:23:32
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 13:23:32
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 13:23:33
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:01-05-2025, 13:23:33
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:02-05-2025, 11:48:13
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:02-05-2025, 11:48:14
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:02-05-2025, 11:48:14
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:02-05-2025, 11:48:14
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:02-05-2025, 11:48:14
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:02-05-2025, 11:48:15
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:02-05-2025, 11:48:15
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:02-05-2025, 11:48:15
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:02-05-2025, 11:48:16
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:02-05-2025, 11:48:16
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 13:57:41
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 13:57:41
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 13:57:41
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 13:57:41
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 13:57:42
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 13:57:42
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 13:57:42
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 13:57:43
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 13:57:43
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:06-05-2025, 13:57:42
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 14:28:29
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:28-04-2025, 14:28:29

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-04-2025, 14:28:30
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-04-2025, 14:28:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-04-2025, 14:28:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-04-2025, 14:28:30
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-04-2025, 14:28:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-04-2025, 14:28:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-04-2025, 14:28:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-04-2025, 14:28:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-04-2025, 14:28:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-04-2025, 14:28:30
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-04-2025, 14:28:30
                      6. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-04-2025, 14:28:30
                      7. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-04-2025, 14:28:30
                      8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-04-2025, 14:28:30
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-04-2025, 14:28:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-04-2025, 14:28:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-04-2025, 14:28:30
                      2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-04-2025, 14:28:30
                      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-04-2025, 14:28:30
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-04-2025, 14:28:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      наявность залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця , Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з постачання готових страв для харчування хворих
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-04-2025, 14:28:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      довідка (інформацію) в довільній формі про наявність складських приміщень, довідка (інформацію) в довільній формі про наявність автотранспорту , 1. Надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність складських приміщень, де зберігається товар та сировина відповідно до санітарних норм зберігання, холодильного, морозильного та технологічного обладнання, в достатній кількості, яка відповідає зберіганню товару, інвентарю. 2. Надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність автотранспорту у достатній для надання послуги кількості, скан-копію** свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або договір оренди/суборенди, лізингу/сублізингу транспортного засобу, скан – копію договору на проведення дезінфекції транспортних засобів учасника та останнього акту здачі – приймання наданих послуг за таким договором, датованого поточним роком.
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з постачання готових страв для харчування хворих
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-04-2025, 14:28:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      довідка (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів; водіїв; інженера - технолога; копії медичних книжок кухарів, водіїв; копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг , 1. Надати довідку (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті кухарів з досвідом роботи по організації харчування не менше трьох років; 2. Надати довідку (інформацію) в довільній формі про проходження медичного огляду та скан – копії особових медичних книжок кухарів з відмітками про проходження ними обов’язкового профілактичного огляду відповідно до Наказу МОЗ України від 23.07.2002 р. № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами); 3. Надати довідку (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність у штаті водії з досвідом роботи; 4. Надати довідку (інформацію) в довільній формі про проходження медичного огляду та скан – копії особових медичних книжок водіїв з відмітками про проходження ними обов’язкового профілактичного огляду відповідно до наказу МОЗ України від 23.07.2002 р. № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами); 5.Надати довідку (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність в штаті інженера – технолога громадського харчування з досвідом роботи по організації лікувального харчування для різних категорій хворих у урахуванням профілю харчування зі стажем роботи не менше п’яти років (надати копію диплому); 6.Для підтвердження наявності працівників, які будуть залученні до надання послуг надати: копії трудових книжок (сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника) або наказів про призначення, або копії витягів з наказів про призначення, або розпоряджень, або копії трудових договорів, або копії цивільно-правового договору (чинних на період надання послуг).
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з постачання готових страв для харчування хворих
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 28-04-2025, 14:28:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , 1. довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору). 2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці 3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. (вибрати один із варіантів).
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ