Період оскарження умов закупівлі - по 23-06-2025, 00:00
411 ВО
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 64 701 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 323,51 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ" |
| ЄДРПОУ: | 14309787 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кравець Мілана Станіславівна |
| Телефон: | 380997400870 |
| E-mail: | kravets@vostgok.dp.ua |
| Місцезнаходження: | 52210, Україна, Дніпропетровська область,Жовті Води, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 2 |
3 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник не надав документи відповідно до пункту 15 Додатка №4 "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" до тендерної документації, а саме: 1) копію сертифіката про наявність у виробника витратних матеріалів системи контролю якості ISO 9001:2015, виданий органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва витратних матеріалів; 2) копію сертифіката про наявність у виробника витратних матеріалів системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015, виданий органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва витратних матеріалів. 2) Учасник надав лист від виробника товарів (стор. 2 файлу "Висновки СЕС неоригінали"), який не адресований Замовникові закупівлі, не містить ідентифікатору закупівлі, назву предмету закупівлі та не має інформації щодо його чинності впродовж 2025 року, як це вимагалося Замовником. 3) У наданому файлі "Кваліфікаційні довідки, гарантійні листи.pdf": - у документах на стор. 63, 67, 68, 69, 92, 101, 103, 114 неправильно зазначено назву предмета закупівлі; - в документах на: - стор. 83 зазначено, що вартість товару фіксується на 2022 рік; - стор. 91 ("Гарантійний лист") зазначені найменування товаровиробників, які не відповідають найменуванню в наданих Учасником на стор. 76 і 85 гарантійних листах та листі від виробника товарів, що будуть постачатися Учасником; - стор. 96 зазначений інший замовник; - стор. 113 зазначений інший ID закупівлі; - стор. 115, 116 зазначено уповноважену особу іншого підприємства. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) Відповідно до пункту 15 Додатка №4 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" Учасник надає: "Документи, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, форма яких передбачена чинними нормативними документами, а саме: - сертифікат про наявність у виробника витратних матеріалів системи контролю якості ISO 9001:2015, виданий органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва витратних матеріалів; - сертифікат про наявність у виробника витратних матеріалів системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015, виданий органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва витратних матеріалів. Якщо зазначені вище документи викладені мовою іншою, ніж українська, Учасник обов’язково надає у складі тендерної пропозиції переклад таких документів на українську мову. Достовірність інформації, зазначеної в перекладі наданих документів, завіряється учасником. " 2) Відповідно до пункту 16 Додатка №4 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції": "Якщо Учасник не є виробником пропонованих товарів, він надає у складі тендерної пропозиції довідку або лист в довільній формі від виробника товарів (або дилера, або офіційного представника виробника тощо) (з перекладом на українську, якщо необхідно), в якому підтверджується гарантія на запропонований товар. Зазначений документ повинен бути адресований Замовникові закупівлі, містити ідентифікатор закупівлі, назву предмету закупівлі та бути дійсним до кінця 2025 року." 3) Відповідно до пункту 4.1 Розділу I "Загальні положення" тендерної документації назва предмета закупівлі "Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, код ДК 021:2015-3012 (Витратні матеріали для картриджів та друкарської техніки)". Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації: Відповідно до вимог, визначених у тендерній документації Замовника, надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: 1) сертифікат про наявність у виробника витратних матеріалів системи контролю якості ISO 9001:2015, виданий органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва витратних матеріалів; сертифікат про наявність у виробника витратних матеріалів системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015, виданий органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва витратних матеріалів; 2) лист в довільній формі від виробника товарів (або дилера, або офіційного представника виробника тощо) (з перекладом на українську, якщо необхідно), оформлений належним чином; 3) відкориговані кваліфікаційні довідки та листи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.