Закупівлю оголошено - 04-12-2024, 16:27. Дата останніх змін - 04-12-2024, 16:27

Хліб з пшеничного, цільнозернового борошна, в упаковці; Хліб з житнього, цільнозернового борошна, в упаковці; Батон з пшеничного борошна, в упаковці

Хліб з пшеничного, цільнозернового борошна, в упаковці; Хліб з житнього, цільнозернового борошна, в упаковці; Батон з пшеничного борошна, в упаковці... Державна закупівля - UA-2024-12-04-017648-a Хліб з пшеничного, цільнозернового борошна, в упаковці; Хліб з житнього, цільнозернового борошна, в упаковці; Батон з пшеничного борошна, в упаковці від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 12/4/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-04-017648-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-04-021680-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-12-2024, 16:27
по 07-12-2024, 00:00

Замовник залишає за собою право у будь-який час відібрати зразки поставленої продукції для проведення лабораторних випробувань та експертних досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки у спеціально акредитованих на це лабораторіях. В такому випадку учасник зобов’язується вжити заходів , щодо забезпечення доставки проб товару до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та в строки зазначені Замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії , що здійснюватиме дослідження товару, щодо технічних та якісних показників. Уразі встановлення невідповідності продукції заданим параметрам Замовник залишає за собою право повернення продукції Постачальнику та у подальшому розірвання існуючого договору на постачання продукції. Транспортування: Транспортні засоби, контейнери або ящики що використовуються для перевезення хлібобулочних виробів, мають відповідати вимогам статей 25, 44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» , окремо на кожен заклад окремо. На транспортний засіб має бути довідка про проходження санітарної обробки автомобіля. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку (відповідно до наказу МОН від 23.07.2002 р. № 280 « щодо організації проведення обов`язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій ,виробництв і організацій ,діяльність яких пов`язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб ») з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та бути забезпечені санітарним. одягом (халат, рукавиці, фартух, маска). При постачанні товару Постачальник повинен дотримуватися санітарних норм і мати спеціальну тару для кожного навчального закладу окремо. Тара в якій перевозиться продукція має відповідати діючим санітарним нормам та правилам. Поставка: Заявка надається у телефонному режимі або електронному вигляді кожного дня до 10:00. Доставка товару здійснюється постачальником щоденно до 10:00 години (крім вихідних та святкових днів) окремими партіями згідно заявки. Замовлення може бути змінено до 17.00 години у день подачі заявки або скасовано зовсім за 24 годині до дня поставки товару. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний забрати такий товар негайно та замінити його на якісний. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник. На недоброякісний товар складається акт і він повертаються постачальнику. Постачальник несе відповідальність за якість товару протягом усього терміну придатності. Кожна транспортна партія повинна супроводжуватися документами, що підтверджують її походження, безпечність і якість, відповідність державним стандартам ( відповідно до ЗУ « Про інформацію для споживачі щодо харчових продуктів»), окремо на кожен заклад в 2-х примірниках (1 примірник – заклад освіти, 1 примірник - бухгалтерія). Також, кожна партія товару має супроводжуватися видатковою накладною окремо на кожен заклад в 4-х примірниках (1 примірник – заклад освіти, 2 примірника – бухгалтерія, 1 примірник - постачальнику) Без наявності супровідних документів щодо якості та безпеки, продукція не приймається. Вимоги до постачання: - товар , що буде постачатись за договором не повинен мати дефектів товарного вигляду, повинен бути упакований таким чином, щоб виключити псування або нищення його у процесі доставки, забезпечувати збереження смакових та якісних характеристик товару; - впакування має відповідати характеру товару, мати відповідне маркування, зазначене на етикетці, не повинне містити ГМО; - при прийомі продукти харчування повинні відповідати вазі, яка зазначена у супровідних документах та на впакуванні; - документи, що супроводжують товар та упаковка товару повинні містити чітку інформацію про товар та засвідченні мокрою печаткою виробника (за наявності); - копії документів мають бути читабельними, засвідченні печаткою Учасника (за наявності), ПІБ та підписом уповноваженої особи, мати штамп «Згідно з оригіналом»; Замовник має право відмовитись від прийняття товару, який не відповідає за якістю умовам Договору. Доставка товарів здійснюється до кожного навчального закладу згідно з графіком та маршруту постачання транспортом постачальника, розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок постачальника в спеціальні приміщення навчальних закладів. Адреси закладів освіти №з/п Найменування закладу Адреса закладу 1 ЗДО №9 «Джерельце» м. Ладижин, вул. Процишина, 58 2 ЗДО №3 «Дзвіночок» м. Ладижин, вул. Процишина, 22 3 ЗДО №2 «Казка» м. Ладижин, вул. Будівельників, 57 4 ЗДО №8 «Ромашка» м. Ладижин, вул. Будівельників, 58 5 ЗДО №5 «Берізка» м. Ладижин вул. Будівельників, 20 6 Заозерненська гімназія с. Заозерне, вул. Шкільна, 25А, Ладижинської міської територіальної громади

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
273000
273 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:25945998 Досьє YouControl
Сайт:https://ladosvita.vn.ua/
Контактна особа:Тетяна Захарчевна
Телефон:+380434364017
E-mail:zaharcevna1978@ukr.net
Місцезнаходження:
24321, Україна, Вінницька область,м. Ладижин, вул. ПЕТРА КРАВЧИКА, 4
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Хліб з пшеничного, цільнозернового борошна, в упаковці

5 625,00
кілограм
Україна , Вінницька область , м. Ладижин ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Вид борошнапшеничне, цільнозерновеАктивна04-12-2024, 16:24
ВидхлібАктивна04-12-2024, 16:24
УпаковкаТакАктивна04-12-2024, 16:24
НарізанийНіАктивна04-12-2024, 16:24
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Хліб з житнього, цільнозернового борошна, в упаковці

1 825,00
кілограм
Україна , Вінницька область , м. Ладижин ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Вид борошнажитнє, цільнозерновеАктивна04-12-2024, 16:24
ВидхлібАктивна04-12-2024, 16:24
УпаковкаТакАктивна04-12-2024, 16:24
НарізанийНіАктивна04-12-2024, 16:24
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Батон з пшеничного борошна, в упаковці

490,00
кілограм
Україна , Вінницька область , м.Ладижин ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Вид борошнапшеничнеАктивна04-12-2024, 16:24
ВидбатонАктивна04-12-2024, 16:24
УпаковкаТакАктивна04-12-2024, 16:24
НарізанийНіАктивна04-12-2024, 16:24
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-12-2024, 16:27:53
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:04-12-2024, 16:24:45
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник проводить оплату поставленого Товару шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після поставки партії Товару, після пред'явлення Постачальником видаткової накладної.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ