Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 524 373,84 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 621,87 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Військова частина Т0920 |
ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Сухорукова |
Телефон: | 380671889893 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
8 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно вимог п.15.1 Оголошення, Учасник повинен додати Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати виробника товару та країну походження товару). Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію №б/н від 14.06.2024, в якій не вказав країну походження товару в пунктах 6 та 14. Крім того, в ціновій пропозиції вказано «Разом без ПДВ 489 943,93 грн», «Сума ПДВ 34 296,07 грн» та «Всього із ПДВ 524 240,00 грн», що не відповідає розрахунку. Згідно вимог п. 15.7. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі про те, що: ….- Учасник (уповноважена особа), його учасник (засновник), керівник (уповноважена особа), кінцевий бенефіціарний власник (контролер), у тому числі кінцевий бенефіціарний власник (контролер) його засновника, якщо засновником є юридична особа не є учасником (засновником), керівником (уповноваженою особою) іншої юридичної особи, яку визнано в установленому законодавством порядку банкрутом та стосовно неї відкрита ліквідаційна процедура… Встановлено, що Учасник зазначено довідку не надав. Згідно п. 15.9. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі, який підтверджує, що Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”. Встановлено, що Учасник зазначено довідку не надав. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.