Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 24 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 120 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01991406 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://zhokl.com.ua/ |
| Контактна особа: | Сорокун Оксана Вікторівна |
| Телефон: | +380412430810 |
| E-mail: | zakupkazttender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область,Житомир, вул. Червоного Хреста, 3 |
2 |
Шановний Учаснику! Перелік виявлених невідповідностей: 1. В ціновій пропозиції п.2 Додатку №2 до ТД «Ціна за одиницю, грн, з ПДВ*» не відповідає «Загальна вартість, грн., з ПДВ*». 2. В проекті договору «Специфікація» п.2 Додатку №4 до ТД «Ціна за одиницю, грн, з ПДВ*» не відповідає «Загальна вартість, грн., з ПДВ*». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1, 2 Відповідно пункту 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме: 1. привести у відповідність тендерну пропозицію Додаток №2 до ТД; 2. привести у відповідність проєкт договору Додаток №4 до ТД.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.