Закупівлю оголошено - 10-09-2025, 15:25. Дата останніх змін - 10-09-2025, 15:25

Урологічні прокладки

Урологічні прокладки... Державна закупівля - UA-2025-09-10-010625-a Урологічні прокладки від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО - САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 9/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-10-010625-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-10-010748-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-09-2025, 15:25
по 15-09-2025, 00:00

. Строк поставки товару – з дати підписання договору до 10.10.2025 року (включно). Постачання проводиться Постачальником протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання заявки Замовника (телефоном, факсом або електронним листом) у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Товар, що поставляється не має бути походженням з російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран. У разі поставки товару походженням з російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки ірантакий товар не приймається покупцем, до постачальника застосовуються штрафні санкції відповідно до умов Договору. З метою запобігання закупівлі товару виробництва країн військового конфлікту а саме, російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у необхідній кількості та якості та для перевірки цієї інформації, з урахуванням пп.3 п.64 вимог ПКМУ №822, на момент укладення договору надається довідка, яка адресована Покупцю з вказанням кількостей та номеру оголошення, про походження товару, отримана від виробника на запропонований товар згідно технічної специфікації пропозиції Продавця в електронній системі закупівель. Вищевказана довідка про походження має бути адресована Покупцю та містити наступну інформацію: реквізити особи, яка видала довідку; найменування та ідентифікаційний код Продавця; назву предмета закупівлі; ідентифікатор закупівлі; найменування та кількість одиниць товару відповідно до умов договору; назва виробника; країна походження товару; ПІБ особи, яка видала довідку, та її підпис скріплений печаткою (у разі використання печатки).

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
10850
10 850 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО - САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:43897616 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Ковалець
Телефон:+380675630612
E-mail:elena.kovalets@gmail.com
Місцезнаходження:
52005, Україна, Дніпропетровська область,Дніпровський р-н, селище Слобожанське, вул. Будівельників, буд. 12, прим.255
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Урологічні прокладки

840
штука
52005 , Україна , Дніпропетровська область , с-ще Слобожанське , Будівельників12, прим.255 ,
по 10-10-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Кількість крапель8Активна10-09-2025, 15:25
Кількість використаньОдноразовіАктивна10-09-2025, 15:25
СтатьЖіночіАктивна10-09-2025, 15:25
БрендTENAАктивна10-09-2025, 15:25
Кількість одиниць в упаковцівід 12 до 12штукаАктивна10-09-2025, 15:25
Поглинання, млвід 960.0 до 960.0мілілітрАктивна10-09-2025, 15:25
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-09-2025, 15:25:35
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-09-2025, 15:25:07
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за товар проводяться Замовником на умовах післяоплати протягом 15 банківських днів по факту їх надання та буде здійснюватися відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України, з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 09.06.2021 № 590 зі змінами. (Період (днів) 15 зазначено орієнтовно).
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ