Період оскарження умов закупівлі - по 19-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 50 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 250 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Український науково-дослідний інститут спеціальної техніки та судових експертиз Служби безпеки України |
| ЄДРПОУ: | 20001993 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ssu.gov.ua |
| Контактна особа: | Герман Борисович Малахов |
| Телефон: | +380444227536 |
| E-mail: | nddkr_icte@ssu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
1. Учасник повинен надати витяг/виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань з датою видачі не раніше тридцяти днів до дати оприлюднення цього оголошення про проведення відкритих торгів (з урахуванням Особливостей), виданий відповідним органом, який має такі повноваження. (Пункт 8 додатку 1 до тендерної документації (перелік документів (інформації), які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції)). 2. Учасник повинен надати лист-гарантію, який містить інформацію про те, що населений пункт, який є місцезнаходженням учасника або походженням предмета закупівлі, який закуповується замовником згідно з умовами цього оголошення, не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованою територію рішенням РНБО, яке введено в дію указом Президента України. (Пункт 12 додатку 1 до тендерної документації (перелік документів (інформації), які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції)).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.