Період оскарження умов закупівлі - по 30-06-2025, 00:00
Більш детальна інформація розміщена в тендерній документації та проєкті договору
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 199 892 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 998,92 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081221 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://swrailway.gov.ua |
| Контактна особа: | Андрій Остринський |
| Телефон: | +380444654972 |
| E-mail: | ostrynskyi@sw.uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. В Додатку 3 до тендерної документації визначено Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закон, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник повинен надати згідно з цим Додатком, зокрема: «1.2. Документ (-ти), що підтверджує (-ють) виконання наданого відповідно до п.1.1 аналогічного за предметом закупівлі договору (хоча б одного), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний лист-відгук контрагента (у довільній формі). У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо виконання даного договору.». 2) Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасника не надано Документ (-ти), що підтверджує (-ють) виконання наданого відповідно до п.1.1 аналогічного за предметом закупівлі договору (хоча б одного). 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.2. Документ (-ти), що підтверджує (-ють) виконання наданого відповідно до п.1.1 аналогічного за предметом закупівлі договору (хоча б одного), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний лист-відгук контрагента (у довільній формі). У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо виконання даного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.